تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۹۲۶۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار مستعفی ایذه:
ایذه می‌تواند پایتخت گردشگری خوزستان باشد
فرماندار مستعفی ایذه گفت: ایذه می‌تواند با توجه و نگاه مسئولان، پایتخت گردشگری استان خوزستان باشد.

جهانبخش قلاوند شب گذشته در آئین تودیع خود که با حضور فرج‌الله خبیر معاون سیاسی استانداری خوزستان و مسئولان ادارات شهرستان در تالار مولوی دانشگاه آزاد اسلامی ایذه برگزار شد، با اشاره به فعالیت چندین ماهه خود در این منطقه اظهار کرد: باعث افتخار است که از سال‌ها پیش سابقه خدمت‌رسانی به این مردم را دارم و از سال گذشته نیز با عنوان فرماندار در خدمت مردم فهیم و فرهنگ‌دوست ایذه بوده‌ام.

وی با اشاره به قدمت و سوابق فرهنگی و تاریخی در شهرستان ایذه گفت: ایذه علاوه بر اینکه پایتخت قوم بختیاری است، پایتخت تمدن و سنگ نگاره‌های ایران به‌حساب می آید و به خاطر برومندی مردمان این خطه از خاک کشورمان در سمت فرماندار این شهرستان قرار گرفتم و به‌دلیل حضور در عرصه انتخابات از حضور این مردم مرخص خواهم شد.

فرماندار مستعفی شهرستان ایذه با بیان اینکه این دیار از دو جنبه جای انجام کارهای سرنوشت‌ساز دارد افزود: تمدن و تاریخ با ارزش این دیار در ادوار مختلف نشان می‌دهد که داشتن امکانات حق این مردم است.

قلاوند با اشاره به طبیعت و شرایط اقلیمی این شهرستان برای پیشرفت بحث گردشگری تصریح کرد: ارتفاعات زیاد این منطقه و  وجود درختان، هوای خاص و کوه منگشت به‌عنوان بلندترین نقطه استان خوزستان می‌تواند بستر خوبی برای راه‌اندازی ورزش‌های زمستانی باشد.

وی با اشاره به اینکه تیپ و ظاهر ایذه ایجاب می‌کند که باید پیشرفت کند گفت: مردم این شهر افتخارات زیادی برای دفاع از کشور خلق کرده‌اند و این منطقه برای پیشرفت خود مستلزم توجه جدی مدیران استان و شهرستان است.

فرماندار مستعفی ایذه اضافه کرد: راهبرد شهرستان ایذه مربوط به گردشگری است و ایذه می‌تواند با توجه و نگاه مسئولان پایتخت گردشگری استان خوزستان باشد.

قلاوند افزود: این منطقه با داشته‌های گردشگری زیاد می‌تواند مکان مناسبی برای استراحت هم استانی‌های خوزستانی باشد و کشاورزی منطقه نیز با توجه به حجم زیاد بارش‌ها و با انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 می‌تواند به اوج شکوفایی خود برسد.

قلاوند با بیان اینکه شهرستان ایذه در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی، علمی و ورزشی دارای چهره‌های بزرگی است گفت: ایذه در تمام ابعاد نیازمند پیشرفت است و تمام فرصت‌های ممکن را باید در این شهرستان به زندگی تبدیل کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی ایذه گفت: این خطه از خاک خوزستان سهم بسیار زیادی از افتخار آفرینی‌های ملی و بین‌المللی در ورزش را دارد و در کنار توجه جدی به امر ورزش، توجه به بحث اشتغال شهرستان نیز باید صورت گیرد.

فرماندار مستعفی ایذه با اشاره به امنیت خوب در شهرستان ایذه در زمینه‌ مبارزه با مواد مخدر نیز یادآور شد: این شهرستان به‌عنوان یکی از دروازه‌های ورودی استان خوزستان همواره در مبارزه با مواد مخدر فعال بوده و خوشبختانه با مبارزه قاطع نیروهای امنیتی، ایذه در رتبه‌های برتر استان قرار داشته است.

قلاوند در پایان با تشکر از تمام ادارات شهرستان و مسئولان این ادارات در تعامل و همراهی یکدیگر برای خدمت‌رسانی بیان کرد: مردمی کردن امور، بهترین راهکار پیشرفت شهرستان ایذه است و امید است با تلاش‌های همه‌جانبه این منطقه به پیشرفت واقعی خود برسد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
0
1
ضمن تشکر از زحمات جناب آقای قلاوند، با صحبت های ایشان در مورد قابلیت های گردشگری و کشاورزی شهرستان ایذه موافقم. در واقع باید گفت که کشور ایران از پتانسیل بالقوه ای به نام شهرستان ایذه تا کنون استفاده مناسبی نبرده است و این شهرستان به تنهایی می تواند مقصد گردشگران داخلی و خارجی، از جنبه های مختلف مناظر طبیعی، باستان شناسی و مردم شناسی، برای چندین روز محسوب شود...
:
:
:
آخرین اخبار