تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۹۲۷۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آل‌نعمه: جدایی‌ام از فولاد فنی نبود
مدافع فصل گذشته تیم فولادخوزستان معتقد است که قرار گرفتنش در لیست مازاد این تیم، فنی نبوده است.

احمد آل​نعمه اظهاركرد: من نیم‌فصل دوم فصل قبل به فولاد آمدم و زحمت كشیدم؛ آن موقع در حالی كه از جاهای دیگر هم پیشنهاد داشتم ولی به خاطر این كه دست فولاد از بازیكن خالی بود و آن مشكل هم برای ایوب والی پیش آمده بود، دوست داشتم با آمدن به فولاد، به تیم شهرم كمك كنم.

وی افزود: خوشبختانه به فولاد آمدم و تمام تلاشم را كردم و در تمام بازی​ها نیز حضور داشتم و فكر می​كنم عملكرد خوب و راضی كننده​ای داشتم ولی برای فصل جاری، كادرفنی اعلام كرد كه نظری روی من ندارد.

آل‌نعمه بیان كرد: صحبت​های بسیاری در این زمینه و اتفاقاتی كه افتاد، وجود دارد ولی من می​گویم جدا شدنم از فولاد بحث فنی نبوده است. به هر حال فوتبال حرفه​ای است و البته ناراحتی من از این است كه دوست داشتم بیشتر در خدمت فولاد باشم.

وی خاطرنشان‌كرد: من با هدف کمک، به فولاد پیوستم و به این تیم آمدم كه دین خود را به فوتبال خوزستان ادا كنم. ابتدای فصل گذشته هم به فولاد آمده بودم و مذاكره هم كردیم ولی به توافق نرسیدیم.

آل‌نعمه عنوان كرد: قرارداد من با فولاد برای یك فصل و نیم و به صورت توافقی بود. من رفته بودم كه با فولاد برای قرارداد مالی صحبت كنم كه بعد گفتند 48 ساعت به ما وقت بده و من هم صبر کردم ولی پس از گذشت این زمان، باشگاه به برادرم اعلام کرد كه جوابشان منفی است و برادرم هم خداحافظی كرد و آمد.

وی خاطرنشان‌كرد: من از این حرف آن‌ها كه گفتند برای گرفتن جواب 48 ساعت دیگر بیا، ناراحت شدم؛ یعنی تكلیف آل‌نعمه در این چند وقت مشخص نبود و مربی نمی​دانست كه من را می​خواهد یا نه؟

مدافع فصل گذشته فولاد بیان كرد: اگر عملكرد من بد بود، در تمام بازی​های لیگ و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازی نمی​كردم. خوشبختانه بهترین خط دفاعی لیگ هم نصیب فولاد شد و من هم جزو بازیكنان اصلی خط دفاعی تیم بودم. حتی در بازی​های آسیایی نیز خط دفاع فولاد، بهترین خط دفاعی را در بین تیم​های ایرانی داشت. فولاد در نیم‌فصل دوم لیگ برتر 12، 13 گل دریافت كرد كه در هیچ كدام از گل‌ها من مقصر اصلی نبودم و از نظر اخلاقی هم یك نیم‌فصل را بدون حاشیه برای فولاد كار كردم.

وی در پایان گفت: من صد درصد دوست داشتم الان كه سر حال هستم، سه چهار سال در خدمت فولاد باشم اما متاسفانه نشد و البته فوتبال حرفه​ای است و نباید خیلی به این چیزها فكر كرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار