تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۹۲۷۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آماده شدن پیش‌نویس قرارداد واگذاری امتیاز فولاد نوین به استقلال اهواز
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز از احتمال بسیار نهایی شدن خرید امتیاز تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان توسط این باشگاه خبرداد و گفت: پیش‌نویس قرارداد آماده شده است و تا یکی دو روز آینده به امضای نهایی خواهد رسید
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز از احتمال بسیار نهایی شدن خرید امتیاز تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان توسط این باشگاه خبرداد و گفت: پیش‌نویس قرارداد آماده شده است و تا یکی دو روز آینده به امضای نهایی خواهد رسید.

ارسطو جهانداری روز سه شنبه اظهار كرد: روز گذشته (دوشنبه) در اهواز با هیات مدیره باشگاه فولاد نوین جلسه داشتم و امروز هم در تهران با مسوول قراردادها و حقوقی شركت فولاد خوزستان جلسه داشتم و در خصوص بستن قرارداد صحبت​هایی داشتیم و در نهایت پیش‌نویس قرارداد تهیه شد و قرار بر این شد كه طی یكی دو روز آینده با امضا قرارداد، كار نهایی شود.

وی بیان كرد: به هر حال طی این جلسه كلیات تفاهم‌نامه نوشته شد و قرار بر این شد پس از تایپ، نسخه​ای از آن به من داده شود و در صورتی كه مشكل نبود، امضا شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز افزود: در جلساتی كه تاكنون در این زمینه برگزار شده، خودم به تنهایی حضور داشتم و آقایان شفیع​زاده فقط از نظر مالی كمك می​كنند و در جلسات حضور پیدا نمی​كنند و اگر موردی بود با آن‌ها هماهنگ می​كنم.

وی خاطرنشان‌كرد: قرار شده است كه پول خرید تیم فولاد نوین توسط یکی از شفیع​زاده‌ها و آن طور كه معلوم است، توسط علی شفیع​زاده پرداخت شود.

جهانداری گفت: چند روز پیش هم با آقای شریفی، مدیرعامل شرکت فولادخوزستان جلسه داشتم كه نظر وی هم در خصوص واگذاری امتیاز مساعد بود و جا دارد از او و سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس كه در این زمینه بسیار تلاش داشته است، قدردانی كنم. به هر حال استقلال اهواز یك تیم مردمی است و آقایان شفیع​زاده، باز هم آمده​اند كه به این تیم كمك كنند كه جای تقدیر دارد.

وی عنوان كرد: پس از گرفتن امضا باید جلسه​ای داشته باشیم و هیات مدیره باشگاه را مشخص كنیم و پس از آن در خصوص سرمربی و كادر و سایر مسایل تصمیم بگیریم. نظر آقایان شفیع​زاده این است كه ما باید خیلی قوی وارد لیگ برتر شویم و ما هم نظرمان همین است و تا آن‌جا كه بتوانیم تیم قوی​ای می​بندیم تا تماشاگران خوشحال شوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که با این اوصاف خرید امتیاز فولاد نوین حتمی است؟ گفت: احتمال این که این امتیاز خریداری نشود، كم است. به هر حال من تلاش خودم را تا آن‌جا كه می​شود، كرده​ام و سایر كارها دست خدا است. در این زمینه سرمایه​گذاران و مسوولان باشگاه فولاد نوین با سعه‌صدر و نیت خوب این كار را انجام می​دهند و تاكنون پیش پای‌مان، هیچ سنگی نداشته​ایم.

وی درباره این‌ گفته شهرام شفیع​زاده كه "باتوجه به شرایط استقلال خوزستان اگر خرید امتیاز این تیم برای ما رخ دهد، بهتر خواهد بود" گفت: بله، ظاهرا آقای شفیع‌زاده این موضوع را گفته است ولی خرید امتیاز استقلال خوزستان یك پروسه زمان​بر است و مسوولان استقلال خوزستان به تازگی تصمیم گرفته​اند كه این امتیاز را بفروشند. من هم با مسوولان استقلال خوزستان صحبتی داشته​ام ولی آن‌ها هنوز قیمت​گذاری نكرده​اند و حتی ممكن است استاندار طی صحبت با مسوولان استقلال خوزستان، مانع از فروش این امتیاز شود.

جهانداری افزود: ما برای خرید امتیاز فولاد نوین چند ماه است كه با مسوولان این باشگاه صحبت و جلسه داشته​ایم و به نتیجه رسیده​ایم ولی وضعیت استقلال خوزستان هنوز مشخص نیست و با توجه به این‌كه نمی‌شود این تیم را به جای دیگری انتقال داد، مشكلات و مسایل خاص خود را دارد.

وی بیان كرد: به هر حال نباید زمان را از دست داد و اگر بخواهیم از این به بعد به دنبال خرید امتیاز استقلال خوزستان باشیم، مشخص نیست چه زمانی به نتیجه برسیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار