تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۹۲۷۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید فرماندار رامشیر بر تعامل و همکاری ادارات با دادگستری
خوزنیوز: فرماندار رامشیر گفت: دستگاه‌های اجرایی با تعامل و همکاری در پیشگیری از وقوع جرم با دادگستری همکاری نمایند.

به گزارش خوزنیوز؛ به مناسبت هفته قوه قضاییه  صبح امروز جلسه گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش با حضور فرماندار رامشیر ،رییس دادگستری ، دادستان و جمعی از مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا فرماندار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72تن از یارانش به بیان ویژگی های شخصیتی شهید بهشتی پرداخت و  اظهار داشت: بهشتی شهید راه حق وعدالت بود و همة كساني كه با شهيد بهشتي آشنا بودند به تقواي او گواهي مي‌دهند.

سعید فیوضی با تبریک هفته قوه قضاییه و تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه دادگستری شهرستان تاکید نمود: مجموعه کارگروهی ،تعامل و همکاری و استفاده از روش‌های پیشگیری باعث بهبود عملکرد دادگستری و جلوگیری از بروز چالش‌ها می شود و انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی با تعامل و همکاری در پیشگیری از وقوع جرم با دادگستری همکاری نمایند.

رییس دادگستری شهرستان نیز در ادامه با تبریک هفته قضاییه گزارشی از اقدامات دادگستری شهرستان ارائه نمود و اظهار داشت: محدودیت مکان ، امکانات و کادر اداری یکی از دغدغه های اصلی دادگستری شهرستان در چند سال اخیر بود که خوشبختانه با رایزنی ها و پیگیری های فراوان توانستیم با استقرار در ساختمان جدید دادگستری آنها را تا حدودی برطرف نماییم.

فتح الله نعمتی با اشاره به مشکل اطاله دادرسی در دادگاه‌ها تصریح نمود: با مدیریت و تدابیر صورت گرفته فرایند دادرسی در دادگاههای شهرستان که قبل از این بیش از دو ماه طول می کشید به کمتر از یک ماه کاهش یافته است.

در ادامه ، دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان به نوع نگرش به مقوله جرم در شهرستان اشاره نمود و اظهار داشت: خوشبختانه با اطلاع رسانی و برگزاری جلسات و حضور در بین اقشار مختلف مردم توانستیم نگاه مردم را نسبت به جرم تغییر دهیم.

سید عبدالله فرخی با بیان اینکه به مناسبت 7تیر( روز قوه قضاییه ) دیدار مردمی خواهند داشت گفت: حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جلسه پرسش و پاسخ  از دیگر برنامه هایی است که در هفته قوه قضاییه برگزار خواهد شد.

گفتنی است جهت ارج نهادن به مقام والاى قضاء و قضاوت و تكريم از مقام شامخ شهيد مظلوم آيت الله دكتر بهشتى اولين مسئول دستگاه قضائى جمهورى اسلامى ايران هفته اول تير ماه به عنوان هفته قوه قضائيه به تصویب شورای فرهنگ عمومی رسید.
:
:
:
آخرین اخبار