تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۹۲۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی فولاد خوزستان :
بازیکنان جوان خوزستانی برای حضور در فولاد در اولویت هستند
نخستین هدف برای جذب بازیکن این است که با این بازیکن بتوانیم موفقیت‌های خودمان را تکرار کنیم و معیارهایی که مدنظر باشگاه است، باید توسط بازیکن رعایت شود
سرمربی فولاد خوزستان گفت: هدفم در فولاد این است که بازیکنان جوان و گمنام خوزستانی را معرفی کنم و به نظرم این بازیکنان ارجحیت بیشتری نسبت به دیگران دارند.

دراگان اسکوچیچ درباره مهم‌ترین برنامه‌های فولاد خوزستان در لیگ پانزدهم اظهار داشت: نخستین هدف ما در این مرحله جذب بازیکنان مورد نظر برای تقویت تیم است و پس از آن‌که داشته‌های ما در فولاد خوزستان مشخص شد، هدف اصلی خود را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: من انتظارم این است که در مدت 2 سال آینده که با سرخ‌پوشان خوزستانی قرارداد دارم، همه مجموعه تیم به وظایف خود به بهترین شکل ممکن عمل کنند و با همکاری همه‌جانبه بتوانیم به اهداف اصلی خود دست پیدا کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره اصول این تیم برای جذب بازیکن بیان کرد: نخستین هدف برای جذب بازیکن این است که با این بازیکن بتوانیم موفقیت‌های خودمان را تکرار کنیم و معیارهایی که مدنظر باشگاه است، باید توسط بازیکن رعایت شود.

وی عنوان کرد: من لیست اولیه جذب بازیکنان را به باشگاه ارائه دادم اما تا این لحظه نمی‌توانم بگویم از نقل و انتقالات راضی هستم چراکه یک بازیکن از آن لیست را هم نتوانستیم، جذب کنیم و باید تا پایان فرصت نقل و انتقالات صبر کنم.

اسکوچیچ در پاسخ به این پرسش که فولاد خوزستان امسال ظرفیت قهرمانی در لیگ برتر و یا آسیایی شدن را دارد یا خیر، گفت: در حال حاظر نمی‌توانم در این باری نظری بدهم و ما کمتر از یک هفته است که فعالیت خودمان را برای فصل جدید آغاز کردیم.

وی درباره جذب حسین مالکی مهاجم فصل گذشته نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: مالکی بازیکن بومی خوزستان و آینده دار است و من هدفم اینکه بازیکنان جوان و گمنام خوزستانی را معرفی کنم و به نظرم این بازیکنان ارجحیت بیشتری نسبت به دیگران دارند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
1
کدام بازیکنان جوان خوزستانی را برای تیم مردمی فولاد خوزستان در نظر داری ستاره فولاد نوین آقای گل فولاد نوین وبهترین بازیکن لیگ یک کشور بیت سعید ویا خط زدن دسته جمعی بازیکنان آکادمی آقای اسکوچیچ با این حرفها می خواهی با تعصب خوادارن خوزستانی بازی کنی اگر شما این حرفها درست می گویی از جوانان جویای نام را در تم فولاد دعوت کن
:
:
:
آخرین اخبار