تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۹۲۹۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی‌جزایری:
تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مورد حمایت قاطع رهبری است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: رهبر انقلاب با حمایت قاطع از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بهتر از هر کارشناسی بر موضوع هسته‌ای اشراف دارند و هر حیله و مکر دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

آیت‌الله محمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و مباحث کارشناسانه‌ای که مقام معظم رهبری در این زمینه دارند، اظهار کرد: رهبر انقلاب با حمایت قاطع رهبری از تیم مذاکر‌ه‌کننده هسته‌ای بهتر از هر کارشناسی بر موضوع هسته‌ای اشراف دارند و هر حیله و مکر دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

وی با بیان اینکه حمایت رهبری از تیم هسته‌ای بیانگر لزوم حمایت آحاد مردم ایران اسلامی از تیم مذاکره‌کننده است، خاطرنشان کرد: وقتی ایشان تیم هسته‌ای را افرادی شجاع و دیندار و غیرتمند و متعهد می‌دادند همه باید از آن‌ها حمایت کنیم چرا که حمایت از تیم مذاکره‌کننده به معنای تبعیت از امر ولایت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با اشاره به هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر از مسئولان دستگاه اجرایی استان خواست با افرادی که این ماده سمی و خطرناک را در جامعه توزیع می‌کنند با قاطعیت برخورد کنند.

حضرت آیت‌‌الله موسوی‌جزایری همچنین تصریح کرد: جوانان و نوجوانان همواره در معرض این آسیب خانمان‌سوز قرار دارند که باید خانواده‌ها به فکر باشند و اجازه ندهند که فرزندانشان با چنین مواد افیونی از بین بروند.

امام جمعه اهواز، در بخش دیگری از سخنان خود به روز هفتم تیر ماه سال 60  و شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از یارانش اشاره کرد و گفت: حادثه هفت تیر ثابت کرد که شعله‌های انقلاب خاموش شدنی نیست.

وی همچنین با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام، اظهار کرد: در این دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تقوای جامعه را قابل تعمیم به مسائل اجتماعی و اقتصادی دانستند و تأکید کردند: تقوای جامعه در مسائل اقتصادی، همان اقتصاد مقاومتی است که کشور را در مقابل تکانه‌های ناشی از حوادث جهانی یا در مقابل تیرهای زهرآگین سیاست‌های معارض جهانی حفظ می کند.

وی تصریح کرد: همچنین رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار تاکید کرده اند ممکن است عده‌ای اینگونه تصور کنند که مدل اقتصاد مقاومتی، الگویی مطلوب است اما امکان تحقق آن وجود ندارد در حالیکه قاطعانه می‌گویم، اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی کشور و با توجه به ظرفیت‌های موجود، کاملاً امکان‌پذیر است.

آیت‌الله موسوی‌جزایری در ادامه با تبریک هفته قوه قضائیه، گفت: قوه قضائیه با کمال قدرت و اقتدار در راه احقاق حق مردم گام بردارد که همواره اینچنین بوده است و ما به نیابت از خود از مسئولان این قوه کمال تشکر را داریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار