تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۹۳۰۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی شاوور شوش مشوق‌های مالی دریافت می‌کنند
فرماندار شهرستان شوش گفت: سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی بخش شاوور شوش مشوق های مالی دریافت می کنند.

رضا نجاتی روز شنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان شوش با اعلام تکمیل ناحیه صنعتی شاوور شوش و امکان واگذاری زمین به متقاضیان طرح های صنعتی ، تولیدی و اشتغالزا افزود: برای استقرار سرمایه گذاران در این ناحیه صنعتی مشوق های مناسبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ناحیه صنعتی بخش شاوور شوش در زمینی به مساحت 37 هکتار و با ظرفیت اشتغال زایی بیش از هزار نفر آماده واگذاری زمین برای راه اندازی شرکت های صنعتی و مشاغل زود بازده می باشد.

نجاتی همچنین در این نشست به شرکت های صنعتی شهرستان شوش هشدار داد به بهانه بدهی به دستگاه های خدمات رسان و قطع آب ، برق و گاز حق اخراج کارگران را ندارند.

وی با بیان تاثیر پذیری بسیاری از مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه از موضوع اشتغال گفت: دستگاه های خدمات رسان باید در جهت کمک به ایجاد اشتغال و وضعیت اقتصادی شهرستان نهایت همکاری را با شهرک های صنعتی داشته باشند.

فرماندار شوش با اشاره به اختصاص 17 میلیارد ریال تسهیلات به صندوق کارآفرینی و امید شهرستان شوش خوستار شناسایی افراد بیکار و جویای شغل برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی شد.

وی تاکید کرد: در صورت اعطای تسهیلات صندوق کارآفرینی و امید به متقاضیان اشتغال متناسب با نیاز شهرستان اشتغال مولد ایجاد شود.

رییس شورای اشتغال شهرستان شوش همچنین از ثبت 74 شغل در سامانه رصد شهرستان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار