تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۹۳۰۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداخت وام به کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را مشغول به کار نمایند
خوزنیوز: مدیر کل بهزیستی خوزستان از پرداخت وام به کارفرمایانی که مددجویان تحت پوشش بهزیستی را مشغول به کار نمایند خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا صدیق راد گفت: در سال جاری باتوجه به تخصیص اعتباری بالغ بر42 میلیارد تومان ازمحل منابع بند "ج" تبصره 16 قانون بودجه سال 94 کل کشور و با توجه به ابلاغیه بانک مرکزی این اعتبارات را می توان علاوه بر طرح های خویش فرمایی در زمینه طرح های کارفرمایی نیز هزینه نمود.

وی افزود: به همین منظور این سازمان در نظر دارد که اهم این اعتبارات را در زمینه کار فرمایی هزینه نماید چرا که باعث اشغالزایی پایدارتری برای جامعه هدفش میگردد و به کارفرمایانی که بتوانند زمینه اشتغال زایی برای جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی  را فراهم نمایند و آنان را بکار بگیرند تسهیلات پرداخت نماید.

مدیر کل بهزیستی تصریح کرد: در قبال به کارگیری هر نفر از جامعه هدف سازمان مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال تسهیلات با درصد سود پایین پرداخت می شود.

مدیر کل بهزیستی عنوان کرد: مشوق های دیگری همچون پرداخت حق بیمه کارفرمایی و همچنین حق بیمه جبران کارایی بنا به درصد معلولیت نیز به کارفرما یانی که  بتوانند معلولان تحت پوشش سازمان را مشغول بکار نمایند پرداخت خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار