تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۹۳۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان:
سیاست‌های اسکوچیچ هماهنگ با اهداف باشگاه است
هدف اولیه از جذب اسکوچیچ یک برنامه‌ریزی بلندمدت در جهت سیاست کلی باشگاه که در چند سال گذشته دنبال شده است، بود. سیاستی مبنی بر این‌که یکی از باشگاه‌های سازنده فوتبال کشورمان و از تیم‌های بالای جدول لیگ برتر باشیم
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان، سیاست‌های اسکوچیچ را هماهنگ با اهداف کلی این باشگاه دانست.

به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، علیرضا اژدری‌زاده اظهارکرد: هدف اولیه از جذب اسکوچیچ یک برنامه‌ریزی بلندمدت در جهت سیاست کلی باشگاه که در چند سال گذشته دنبال شده است، بود. سیاستی مبنی بر این‌که یکی از باشگاه‌های سازنده فوتبال کشورمان و از تیم‌های بالای جدول لیگ برتر باشیم.

وی به عملکرد این مربی کروات اشاره کرد و گفت: مدیران پیشین باشگاه فولادخوزستان عملکرد وی را در زمان حضور در تیم ملوان و مخصوصا نیم‌فصل دوم رصد کردند تا اگر نیاز باشد بعد از تغییر کادر فنی، هدایت فولاد را به او بسپارند، خوشبختانه اسکوچیچ نیز با حضور در فولاد توانست نظر مثبت هواداران و باشگاه را جلب کند و پس از آنکه یک فصل موفق را در فولاد سپری کرد، در پایان لیگ چهاردهم قرارداد همکاری را به مدت دو فصل دیگر تمدید کردیم.

اژدری‌زاده در ادامه افزود: برنامه و مدل کاری، دیدگاه‌ها و خصوصا جوانگرایی وی مورد تایید باشگاه است، به نحوی که تمام هواداران و فوتبال‌دوستان خوزستانی از وی حمایت می‌کنند.

سرپرست باشگاه فولادخوزستان در خصوص نقل و انتقالات انجام شده در تیم بزرگسالان این باشگاه اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های باشگاه فولاد خوزستان در چند سال گذشته این بوده است که در یارگیری نقطه نظرات سرمربی را همیشه مدنظر داشته باشد، البته در جاهایی هم مشورت هایی انجام می دهیم اما آنچه واضح و مبرهن است، سرمربی تیم با بازیکنان سروکار دارد و می بایست مطابق با تفکراتش، آن‌ها را جذب کند. باشگاه فولاد این موضوع را رعایت می کند و در جذب بازیکنان بر اساس نیازهای سرمربی تیم حرکت کرده، چرا که خلاف این ماجرا می تواند به غیرحرفه‌ای‌گری منجر شود.

 اژدری‌زاده تاکید کرد: در یارگیری سعی شده بازیکن های فصل گذشته در اولویت باشند، همچنین بازیکن های پایه که در لیگ چهاردهم خوب جواب دادند، همچنان در تیم حضور خواهند داشت. در کنار آن‌ها چند بازیکن از تیم فولادنوین و تیم های پایه در تمرین ها حاضر شدند و مورد بررسی قرار گرفتند که برخی از آن‌ها نیز با اعتماد اسکوچیچ به اردوی کرج راه یافته اند اما نظر شخص اسکوچیچ برای ما ملاک است که در نهایت کدام بازیکن می تواند در جمع اصلی تیم باشد.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان افزود: قطعا برای ما کلیه بازیکنانی که سالیان سال در باشگاه فولاد زحمت کشیده و افتخارآفرینی کرده اند، مورد احترام بوده و آن‌ها را سرمایه های اصلی خود می دانیم اما برخی مواقع یکسری موارد داخلی و درون سازمانی است که باید بر اساس مصلحت و بررسی های بیشتر به یک تصمیم‌گیری واحد دست یابیم، مطمئنا باشگاه فولاد خوزستان بیشتر از دیگران نسبت به بازیکنان خود حساس است و با هزینه‌هایی که برای رشد آن‌ها کرده و زحماتی که بازیکنان کشیده‌اند، می خواهد بهترین بهره را از آن‌ها ببرد.

سرپرست باشگاه فولادخوزستان در پایان به روند آماده‌سازی تیم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تمرین های تیم بر اساس برنامه قبلی از روز جمعه هفته گذشته شروع شد و تا دیشب ادامه داشت. امروز هم اردویی 9 روزه در کردان کرج شروع می‌شود، بعد از آن مجددا تمرین‌ها در اهواز برگزار خواهد شد تا کاروان تیم عازم ترکیه شود. کیفیت کار تا الان خیلی خوب بوده و با جذب چند بازیکن مورد نیاز و تکمیل شدن تیم قطعا فولاد به قدرت ایده آل خواهد رسید. همچنین به هواداران دوست داشتنی که همیشه فولاد را تنها نگذاشتند و یار و یاور باشگاه بودند این اطمینان را می دهم که نگران فولاد نباشند، چرا که هدف ما حضور مقتدرانه در لیگ پانزدهم است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بر اساس سیاست‌های ابلاغی تیمی در خور شان، فوتبال خوزستان را روانه مسابقات کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار