تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۹۳۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شفیع​زاده:
مطرح‌شدن بدهی 4 میلیارد تومانی شیطنت برخی افراد است
شهرام شفیع‌زاده با رد شایعه بدهی چهار میلیارد تومانی استقلال اهواز و عدم حق تیم‌داری برادران شفیع‌زاده به این دلیل، گفت: بدهی ما تنها 600 یا 700 میلیون تومان است
شفیع​زاده در خصوص این موضوع که گفته می‌شود برادران شفیع‌زاده به دلیل بدهی چهار میلیارد تومانی باشگاه استقلال اهواز فعلا حق تیم‌داری ندارند؟ اظهارکرد: خیر؛ بدهی‌های ما به كمیته انضباطی 600 یا 700 میلیون تومان است و این مبلغ هم برای 14 سالی است كه ما تیم‌داری کرده‌ایم. این شایعه و خبر هم شیطنت برخی افراد است كه دوست ندارند ما وارد فوتبال شویم. من دارم كار خودم را انجام می‌دهم و كسی هم اگر حرفی دارد، رو در رو به خود من بگوید.

وی در ادامه درخصوص آخرین اقدامات انجام شده پیرامون خرید امتیاز فولاد نوین، گفت: قرار شده است كه آقای جهانداری‏، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز پیش​نویس قرارداد را بگیرد و برای ما بفرستد و ما هم آن را بررسی كنیم و اگر موردی وجود نداشته باشد، ان​شاالله مساله خرید امتیاز فولادنوین را عملی می‌کنیم. هنوز این پیش‌نویس به دست من نرسیده است و در یكی دو روز آینده نتیجه مشخص خواهد شد.

شفیع​زاده در پاسخ به این سوال كه تا چه اندازه مصمم به خرید این امتیاز هستید؟ عنوان كرد: به همه هواداران ثابت شده است كه ما دل‌مان برای استان خودمان می​سوزد و دوست داریم هر كاری که انجام می​دهیم، در استان خودمان باشد و این دیگر فقط در كلام نیست و در عمل هم این را نشان دادیم. اگر با این کار هواداران خوزستانی شاد می‌شوند، قطعا ما این كار را انجام می​دهیم. وقتی خرید این امتیاز به ما پیشنهاد شد، ما بررسی كردیم و دیدیم كه در این مقطع می​توانیم وارد شویم و باز هم استقلال اهواز را به روزهای اوجش برگردانیم.

وی درباره مبلغ توافقی بین دو باشگاه، گفت: در جلسه​ای كه با حضور آقای حسینی، نماینده اهواز، آقای جهانداری، مدیرعامل استقلال اهواز و همچنین آقای شریفی، مدیرعامل شركت فولادخوزستان برگزار شد، صحبت​های خوبی انجام شد و به نتایج خوبی رسیدند و در رابطه با مبلغ خرید هم آن طور كه به من اعلام شد، 10 میلیارد تومان مبلغ این امتیاز است. در هر صورت پیش​نویس قرارداد برای من ارسال می​شود، بعد از آن باید ببینیم چه می‌شود.

شفیع​زاده درخصوص صحبت‌هایی مبنی بر خرید امتیاز استقلال خوزستان به جای فولادنوین، گفت: موضوع خرید امتیاز استقلال خوزستان موقعی مطرح شد كه رییس هیات فوتبال استان مصاحبه​ای انجام داد و گفت این امتیاز را می​خواهند بفروشند و ما هم گفتیم اگر امتیاز استقلال خوزستان را بفروشند ما آن را بررسی می​كنیم که بررسی هم كردیم ولی دیدیم اگر برای خرید امتیاز فولادنوین وارد عمل شویم، بهتر است؛ چرا كه آقای جهانداری و آقای سیدشریف حسینی تلاش زیادی برای خرید این امتیاز انجام دادند و به نتایج خوبی هم رسیده‌اند. خرید امتیاز استقلال خوزستان یك مساله زمان​بر است و اكنون برای ما دیگر زمانی نمانده است. بیشتر تیم​ها در حال خرید بازیكن و حتی برگزاری اردوهای‌شان هستند و ما نباید وقت را از دست بدهیم.

وی با بیان این‌كه رایزنی​هایی برای جذب بازیكن و مربی انجام داده‌ایم، گفت: با چند مربی بزرگ و چند گزینه برای مدیرعاملی باشگاه صحبت كرده‌ایم و همه این‌ها را منوط كرده‌ایم به وقتی كه خرید امتیاز فولادنوین عملی شد.

شفیع​زاده در پاسخ به این سوال که آیا زیرساخت‌های لازم برای حضور استقلال اهواز در لیگ برتر مهیا است؟ بیان كرد: امكانات وجود دارد اما در حد لیگ برتر نیست. ما باید یكسری امكانات و زیرساخت​ها را به وجود بیاوریم و این‌ها به این برمی‌گردد كه هیات مدیره و مدیرعاملی قوی داشته باشیم و تیم قوی​ای ببندیم و در ادامه زیرساخت​ها را هم درست كنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار