تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۹۳۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه آموزشگاه فنی وحرفه ای فاقد مجوز در ماهشهر پلمپ شد
رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای ماهشهر از پلمپ و تعطیلی سه آموزشگاه آزاد فاقد مجوز خبر داد.

فرشید قنبری در گفتگو با مهر اظهار داشت: آموزشگاه های دریانوردی خوشبین، فرهنگسرای اندیشه در شهرک بعثت و فرهنگسرای فردوسی در ناحیه صنعتی که بدون مجوز از فنی وحرفه ای اقدام به آموزش غیر مجاز می کردند برخورد قانونی شد.
قنبری تصریح کرد: پس از شناسایی دقیق محلهای آموزشی غیر مجاز و انجام بازرسی و ارسال اخطار و دادن مهلت مقرر از طریق اداره اماکن عمومی این اماکن آموزشی غیر مجاز پلمپ شدند.

وی گفت: تعطیلی موسسات بدون مجوز قانونی بر اساس ماده دو هیئت وزیران و به استناد تبصره سه ماده واحده قانون تعطیلی موسسات و واحدهای آموزشی که بدون مجوز دایر شده اند صورت گرفته است.

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای ماهشهر ادامه داد: شناسایی دقیق محلهای آموزشی غیر مجاز از طریق بازرسان مرکز، اخبار و اطلاعات موثق مردمی و یا موسس، مدیر و مربیان آموزشگاه های آزاد مجاز و آگهی های تبلیغاتی انجام می شود که پس از تهیه گزارش و مستندات مورد نیاز اقدام قانونی برای تطعیلی آنها صورت می گیرد.

قنبری از مردم ماهشهر درخواست کرد تا در این زمینه با مرکز فنی وحرفه ای همکاری کرده و با افراد سودجو که به صورت غیر قانونی اقدام به آموزش غیر مجاز می کنند، برخورد شود.
:
:
:
آخرین اخبار