تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۹۳۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام سه پروژه گازرساني به صورت همزمان در شوش
مديرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات و تسهيلات و نيز شتاب بخشي به روند پيشرفت پروژه‌هاي گازرساني، هم اکنون سه پروژه گازرساني به صورت همزمان در شهر و روستاهاي شوش در حال انجام است.

ناصر حسيني نژاد، مديرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات و تسهيلات و نيز شتاب بخشي به روند پيشرفت پروژه‌هاي گازرساني، هم اکنون سه پروژه گازرساني به صورت همزمان در شهر و روستاهاي شوش در حال انجام است.

ناصر حسيني نژاد افزود: براي انجام پروژه نخست، ۳۲ کيلومتر شبکه‌گذاري و ۴۰۰ انشعاب، براي پروژه دوم، ۲۳ کيلومتر شبکه‌گذاري و ۴۰۰ انشعاب و براي پروژه سوم نيز يک هزار انشعاب در شهر شاوور اجرا مي‌شود.

وي با اشاره به مجموع سه عمليات گازرساني در شهر و روستاهاي شهرستان شوش يادآور شد: در مجموع، براي سه عمليات پروژه گازرساني، ۵۶ کيلومتر شبکه‌گذاري و يک هزار و ۸۰۰ انشعاب نصب مي‌شود که پس از بهره‌برداري، دو هزار خانوار شهري و روستايي تحت پوشش شبکه سراسري گاز طبيعي قرار مي‌گيرند.

به گفته وي، براي گازرساني به اين سه پروژه، ۵۳ ميليارد ريال هزينه برآورد شده است.
مديرعامل شرکت گاز استان خوزستان اعلام کرد: هم اکنون بيش از ۸۱۴ مشترک خانگي، ۱۸ هزار و ۵۴۲ مشترک تجاري و ۵۳۶ واحد صنعتي در استان خوزستان از نعمت گاز طبيعي برخوردارند.

مرجع / خبرگزاری موج
:
:
:
آخرین اخبار