تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۹۳۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده آبادان عنوان کرد:
ضرورت صرفه جویی مصرف برق در مراکز صنعتی
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صرف جویی در مصرف برق گفت:‌ مراکز صنعتی باید در اولویت صرفه جویی برق قرار بگیرند زیرا تحقق اقتصاد مقاومتی بدون توجه به این مراکز،  امکان پذیر نیست.

جواد سعدون زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان که امروز، 7 تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: صنعت برق یکی از عوامل اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است و بنابراین نیاز به برنامه ریزی گسترده و قوی در مصرف به ویژه در مراکز تولیدی وجود دارد.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ‌اهمیت صنعت برق بر هیچکس پوشیده نیست و این صنعت به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه به شمار می رود، به ویژه در خوزستان که بخش مهمی از اقتصاد کشور را تامین می‌کند.

وی بیان کرد: ‌استان ما با فاصله زیادی از استان‌های دیگر در حال خدمات رسانی به کشور است اما در عین حال نیاز به توجه دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سادات ابراهیمی تصریح کرد:‌ فرسودگی شبکه ها و خطوط اصلی برق در سطح شهرها و روستاها برای مردم مشکل ایجاد کرده و لازم است این بخش ساماندهی شود. همچنین کمبود ایستگاه‌های برق در بسیاری از نقاط استان دیده می‌شود.

وی با اشاره به عدم مشارکت خوزستان در کمیته کاهش تلفات برق خاطرنشان کرد:‌ این حق خوزستان است که در کمیته کاهش تلفات برق شرکت کند.

اسدالله اسدیان، مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق خوزستان نیز در این مراسم اظهار کرد: ‌ملاک ما در ارزیابی عملکرد، قضاوت مردم است. اگر مردم رضایت داشته باشند یعنی ما کارمان را درست انجام داده‌ایم.

وی افزود: مشکلات برق در خوزستان همیشه وجود داشته است اما ما تا حد توان خود، نسبت به حل مشکلات استان قدم برداشتیم و در این زمینه کوتاهی نکرده‌ایم. هر کاری که برای مردم خوزستان انجام دهیم، حق آن‌ها است و شایسته امکانات بیشتری هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار