تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۹۳۳۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتسال حفاری: لیگ سختی را پیش رو داریم
سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری اهواز فصل جدید لیگ برتر کشور را سخت دانست و گفت: اولویت ما ارائه بازی‌های خوب و تماشاگرپسند و در كنار آن‌ کسب نتایج و رتبه خوب در جدول است.

محسن حسن​زاده درباره شرایط این تیم پیش از آغاز لیگ برتر، اظهاركرد: اردوی تیم ما از روز جمعه در فارسان شهركرد آغاز شده است و امروز با برگزاری یك دیدار تداركاتی با تیم منتخب فارسان، به پایان می​رسد. در این اردو تمرینات بدنسازی و در كنار آن كارهای فنی را انجام دادیم.

وی با بیان این‌که امسال پنج بازیكن اصلی سال گذشته را در اختیار نداریم، گفت: ضمن این‌که دو مصدوم هم داریم كه یكی از آن‌ها رامین كریمی است كه از سال گذشته مصدومیت پارگی آشیل داشت و اكنون پس از عمل جراحی به جمع ما اضافه شده است، البته نمی​‌توانیم فشارهای لازم را به او بیاوریم و احتمالا تا جمعه آینده او را در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری اهواز با اشاره به انگیزه خوب بازیکنانش در تمرینات، عنوان‌کرد: تیم ما زمان کافی را برای آماده‌سازی در اختیار نداشت. ما تقریبا دو هفته است كه تمرینات خود را آغاز كرده‌ایم و فكر می‌كنم این زمان برای آماده​سازی مناسب نیست.

وی خاطرنشان‌كرد: به هر حال عدم در اختیار داشتن فرصت لازم، باعث می​شود كه زمان لازم را برای انجام كارهای آماده​سازی بدنی و فنی نداشته باشیم ولی همین‌ که بازیكنان​مان با انگیزه تمرین می​كنند، جای خوشحالی دارد و ان​شاءالله به آمادگی نسبی​ای دست پیدا كنیم تا بتوانیم سه بازی ابتدایی لیگ را پشت ​سر بگذاریم.

حسن​زاده درباره بازیكنانی که جذب کرده‌اند و از دست داده‌اند، گفت: فرید نمازی از دبیری تبریز، فرهاد توكلی از فرش‌آرا و محمد شجری از شهرداری ساوه را جذب كرده‌ایم و بازیکنانی از جمله صمیمی، عالی​‌قدر، صفری و بهزاد عظیمی از تیم جدا شدند.

وی با بیان این‌كه معتقدم امسال سال سختی را پیش‌رو داریم، گفت: امسال لیگ با توجه به یارگیری‌ای كه برخی تیم​ها داشته​اند، خیلی سنگین​تر و سخت​تر از سال گذشته خواهد بود؛ از جمله تیم تاسیسات ملی‌پوشان بسیاری جذب كرده است و همچنین حسن​زاده كه بهترین بازیكن سال 2015 آسیا معرفی شده را در اختیار گرفته است. مس سونگون هم بازیكنان برزیلی جذب كرده است و دبیری هم قصد انجام چنین كاری را دارد. تیم​های دیگر هم تقویت شده​اند و فكر می​كنم فصل سختی را پیش رو داریم ولی ما تمرینات​مان را ادامه می‌دهیم و با امید و انگیزه، برای موفقیت تلاش و تمرین می​كنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال كه این تیم در فصل جدید چه هدفی را دنبال می‌کند؟ گفت: با توجه به بازیكنانی كه جذب كرده‌ایم و از دست داده‌ا‌یم، تلاش ما این است كه روند رو به رشد مجموعه ملی‌حفاری كه همیشه جزو تیم​های خوب بوده و بازی​های قابل قبولی ارائه داده است را ادامه دهیم. اولویت ما ارائه بازی‌های خوب و تماشاگرپسند، با رعایت مسایل اخلاقی است و در كنار آن‌ هم بتوانیم نتایج قابل قبولی كسب كنیم و یك رتبه خوب در جدول به دست آوریم.

وی درباره دیدار نخست تیمش مقابل آذرخش بندرعباس، عنوان‌كرد: یكی از مشكلات ما متاسفانه این است كه نسبت به تیم​هایی كه به تازگی به لیگ برتر صعود كرده​اند، شناختی نداریم و فكر می​كنم بازی كردن با این تیم‌ها، كمی سخت است. به هر حال باید بتوانیم این مسابقه را با موفقیت پشت ​سر بگذاریم. سه چهار بازی ابتدایی لیگ را پشت​ سر بگذاریم، نسبت به تیم​ها شناخت پیدا می​كنیم و بازیكنانم به شرایط بازی نزدیك​تر می‌شوند. به هر حال همان​طور كه گفتم بزرگترین مشكل ما، زمان كمی است كه در اختیار داشتیم و قطعا باید در مسیر جبران شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار