تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۹۳۳۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ارشاد دزفول خبر داد
برگزاری هجدهمین دوره مسابقات قرائت و درک مفاهیم قرآن کریم در دزفول
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری هجدهمین دوره مسابقات قرائت و درک مفاهیم قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

نادر سعادتی‌فرد امروز اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات قرائت و درک مفاهیم قرآن کریم، یادواره شهدای بخش مرکزی دزفول با رقابت معنوی قاریان مطرح شهرستان برگزار می‌شود.

وی به حضور قاریان برجسته کشوری از جمله حاج ولی پوراحمدی، حاج حبیب پوراحمدی، قاری نوجوان رضا مدبر، حافظان روشندل کل قرآن بانوان سمیه و زهرا جعفری اشاره کرد و افزود: همچنین در این مسابقات گروه تواشیح ممتاز کشوری العباد از اهواز، مجری برنامه‌های قرآن و معارف سیما، مجری مسابقات بین المللی تهران و مجری قرآنی استان خوزستان نیز حضور خواهند داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول عنوان کرد: در این مسابقات 10 نفر در رشته قرائت، 10 نفر در رشته ترتیل و 60 نفر نیز در رشته درک مفاهیم قرآن شرکت خواهند کرد.

سعادتی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات به همت هیئت رزمندگان اسلام بخش مرکزی دزفول و با همکاری دبیرخانه کانون های هنری مساجد، اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان، سپاه ناحیه دزفول، دهیاری و شورای اسلامی و پایگاه مقاومت بسیج شهرک شهید منتظری برگزار می‌شود.

این مسابقات دهم تا 12 تیرماه جاری مصادف با 14 تا 16 ماه مبارک رمضان در زینبیه مسجد جامع شهرک شهید منتظری برگزار خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار