تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۹۳۴۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کانون فرهنگی اجتماعی بانوان خرمشهر خواستار شد:
لزوم برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در هفته مبارزه با مواد مخدر
مدیر کانون فرهنگی اجتماعی بانوان خرمشهر خواستار برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در هفته مبارزه با مواد مخدر شد.

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه بانوان خرمشهری در محل کانون فرهنگی اجتماعی بانوان این شهر برگزار شد.

در این برنامه که شب گذشته و با همکاری کانون فرهنگی اجتماعی بانوان خرمشهر برگزار شد، نمایشگاهی از کتاب‌ها و محصولات فرهنگی با موضوع اعتیاد و راهکارهای تقویت مهارت‌های زندگی برای کسب مهارت‌هایی همچون توانایی «نه» گفتن بر پا و همچنین با همکاری اداره ورزش و جوانان خرمشهر در حاشیه نمایشگاه، مسابقه «دارت» با شرکت زنان و دختران خرمشهری نیز برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی اجتماعی بانوان خرمشهر در حاشیه برگزاری این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی همچون «دارت» در کنار نمایشگاه‌های فرهنگی در پی سیاست‌گذاری‌های ابلاغ شده و با هدف پیشگیری از گرایش به سمت مواد مخدر صورت گرفته است.

صدیقه هیبتی تصریح کرد: افزایش آگاهی‌بخشی نسبت به موادمخدر، مخاطرات، تهدیدها و عوارض گرایش به این مواد افیونی و همچنین گرایش جوانان و نوجوانان به‌ویژه زنان و دختران جامعه به عنوان ستون‌های خانواده به سمت تفریحات سالم و ورزش که یکی از دشمنان اصلی اعتیاد است می‌تواند تضمین‌کننده سلامت بنیاد خانواده و کاهش آمار مصرف موادمخدر در جامعه شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار