تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۹۳۴۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت آبفا اهواز خبر داد:
اصلاح شبکه آب و ایجاد خطوط جدید فاضلاب در اهواز
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، غلامرضا براتی گفت: ضمن بررسی وضعیت شبکه آب در برخی نقاط شهراهواز ، درحال حاضر این شرکت اصلاح شبکه آب منطقه شهرک دانشگاه و کمپلوی شمالی را دردستور کار قرار داده و با اعتباری درحدود 3میلیاردو361میلیون ریال و از محل بودجه عمرانی- استانی درحال اجرای آن می باشد.

اصلاح شبکه آب و ایجاد خطوط جدید فاضلاب در اهواز

براتی خاطرنشان کرد: علاوه بر این پروژه فعال در زمینه خدمات آب، اجرای خط 500م م پلی اتیلن از سه راهی خرمشهر تا ورودی ملاشیه با اعتباری بالغ بر 3میلیاردو840میلیون ریال از محل بودجه عمرانی -استانی نیز پروژه درحال اجرای تاثیرگذار دیگری در این حوزه محسوب می گردد.
مدیرعامل شرکت آبفا اهواز همچنین گفت: در حوزه خدمات فاضلاب پروژه های بسیاری درحال انجام است.
تامین اعتبار این پروژه ها نیز از محل بودجه عمرانی(ملی یا استانی) و درآمدهای جاری شرکت صورت پذیرفته است.
پروژه های ایجاد خطوط فاضلاب 800 م م و منهول پمپ خیابان شهید نورانی در شهرستان کارون، منطقه صنایع حد فاصل میدان احمد محمود تا آدمرو سر وصل گلستان(بخش ب) و خطوط تحت فشار انتقال فاضلاب از ایستگاه پمپاژ اصلی شرق به تصفیه خانه شرق اهواز با لوله GRP 1400 به ترتیب با اعتباراتی بالغ بر 16میلیارد و 143میلیون و445هزار ریال، 34میلیارد و222میلیون و90هزار ریال و39میلیارد و106میلیون و970هزار ریال در حال اجرا می باشند.
این مقام مسئول در شرکت آبفا اهواز یادآور شد: طرح های تاثیرگذار و فعال در حوزه شبکه های فاضلاب شامل : اجراي شبكه جمع آوري و انشعابات خانگي فاضلاب كوي مدرس (خيابان هاي اتحاد،مريواني،مدرس و خط اصلي)، بخشي از شبكه و انشعابات فاضلاب غرب اهواز، شبكه جمع آوري و انشعابات خانگي فاضلاب كوي مهاجرين پشت منازل ملي راه، شبکه جمع آوری و انشعابات خانگی کوی مهدیس-منازل نیروی انتظامی - بخش الف و ب، شبکه جمع آوری و انشعابات خانگی فاضلاب نقاط پراكنده شهر اهواز - بخش د / 93-مهدیس، شبكه جمع آوري و انشعابات خانگي فاضلاب شهرك دانشگاه، شبكه جمع آوري و انشعابات خانگي فاضلاب مراکز درمانی شرکت نفت-پلی کلینیک جواهری و کوی نفت درحال اجرا می باشند.
وی گفت:اجرای انشعابات خانگی فاضلاب منطقه آل صافی و همچنین پروژه مرمت و بازسازی در تصفیه خانه شماره یک و دو آب اهواز از دیگر پروژه های در حال اجرا توسط شرکت آبفا اهواز در سطح این کلانشهر به حساب می آیند.
غلامرضا براتی در پایان ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار بیشتر از سوی دولت در حوزه خدمات آب و فاضلاب در سطح کلانشهر اهواز شاهد تحولات بیشتری باشیم.

:
:
:
آخرین اخبار