تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۹۳۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
680 پرونده مشاغل خانگی در فنی حرفه ای خوزستان تشکیل شد
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‏ای خوزستان گفت: تاکنون 684 پرونده طرح حمایت از مشاغل خانگی درفنی و حرفه ای استان تشکیل شده است.

رحمن قلاوند در گفتگو با مهر، افزود: از این تعداد پرونده تشکیل شده، برای 49 پرونده مجوز صادر شده در شرف معرفی به بانکهای عامل هستند و تعداد 550 پرونده برای صدور مجوز نهایی به اداره کار استان ارسال شده اند و 85 پرونده دیگر نیز در حال رسیدگی در فنی و حرفه‏ای بوده که پس از بررسی برای مراحل بعدی به اداره کار استان ارسال خواهند شد.

وی افزود: سقف تسهیلات اعطایی به طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی 50 میلیون ریال است و دارندگان مدارک فنی و حرفه ای می توانند با تشکیل پرونده در اداره کل استان و مراکز تابع فنی و حرفه ای از این تسهیلات بهره مند شوند.
قلاوند تاکید کرد: مدارک دستگاه هایی که غیرمجاز اقدام به آموزش کرده اند مورد تائید این اداره کل نیست و دارندگان این مدارک برای دریافت تسهیلات باید به دستگاه هایی که این مدارک را صادر کرده اند مراجعه کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‏ای خوزستان تصریح کرد: دغدغه اصلی کشور اشتغال بوده که با توجه به نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی و اولویتهای کاری دولت برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد، اجرای طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به منظور ایجاد اشتغال در سطح اعضا خانواده است.

قلاوند عنوان کرد: موضوع مشاغل خانگی یک ضرورت برای توسعه اقتصادی کشور است و همه فعالیتهای دستگاه های اجرایی در این برهه باید با محوریت اشتغال باشد.

وی ادامه داد: کسب و کار خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می شود و مزایای بسیاری دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدحسین پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
0
0
این حقیراززحمات مدیرکل که دلسوزانه برای استان خوزستان تلاش میکندکمال تشکررادارم.ازطرف مردم شهرستان اندیکا
:
:
:
آخرین اخبار