تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۹۳۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چنگلوایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شد
بعد از گذشت دو ماه از تصدی سرپرستی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان از سوی کیخسرو چنگلوائی، امروز حکم ریاست وی بر این سازمان صادر شد.

به گزارش مهر، در مراسمی که با حضور مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیر کل امور استان های وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد از زحمات  سید مجید موسوی رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تقدیر به عمل آمد.
موسوی نیز برای قبول مسئولیت جدید در وزارت جهاد کشاورزی به تهران فراخوانده شده است.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در این مراسم از برگزاری نخستین همایش بین المللی بخش کشاورزی کشور در استان خوزستان خبر داد و گفت:این همایش با هدف جذب سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان در 29بهمن ماه 1390 در اهواز برگزار خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
محمداحمدپور
|
Finland
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
0
0
با سلام
رييس من ليسانس آبياري وذهكشي دارم ساكن شهرستان شهيدپرورانديمشك بخداازبيكاري كلافه شدم سرباز سازندگي جهادانديمشك هم بوده ام خواهشمندام جهت همكاري بنده الحقير دراين اداره موافقت نمايد.منتظر جواب جناب عالي هستم .
شرکت تعاونی مهر 14 دزفول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
0
0
پایگاه اطلاع رسانی شرکت تعاونی مهر 14 دزفول صرفا جهت اطلاع رسانی و جمع آوری اطلاعات از گیاهان دارویی و زراعت می باشد و هدف اصلی تعاونی کشاورزی مهر چهارده دزفول جذب نظرات دوستان و کارشناسان و همچنین دانشجویان عزیز می باشد برای راه کارهای بهتر و علمی تر و هدف دوم ارائه اطلاعات این گیاهان به طور رایگان به دانشجویان و کارشناسان که با دادن نظر و درخواست خود در وبلاگ از همکاری تعاونی با آنها بی نسیب نباشند.
:
:
:
آخرین اخبار