تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۹۳۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازديد سرزده احمدی نژاد از یک روستا
دکتر محمود احمدي نژاد درآخرين روز از سفر استاني خود به استان همدان به طور سرزده از روستاي باش قوتاران از توابع شهرستان کبودر آهنگ و روستاهاي اطراف آن بازديد و در جريان مشکلات مردم اين ديار قرار گرفت.

به گزارش صراط به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، رييس جمهور در اين بازديد سرزده ضمن شنيدن مشکلات مردم روستاهاي باش قورتان، آغداش و سرخاب، دستورات لازم را براي رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

از حاشيه هاي جالب اين بازديد مي توان به استقبال گرم و صميمي مردم اين روستاها اشاره کرد که با شعارهاي انقلابي از رييس جمهور محبوبشان به عمل آوردند.

دکتر احمدي نژاد در اين ديدار صميمي ضمن حضور در جمع مردم به صورت چهره به چهره با آنها به گفتگو نشست و با شنيدن مشکلات آنان دستورات لازم را براي رفع موانع و مشکلات صادر کرد.

رييس جمهور ضمن خوشحالي در جمع مومن و پرتلاش اين روستاهابه مشکلات آنها از جمله نبود جاده مناسب اشاره کرد و گفت: بايد مشکلات اين روستا هر چه سريعتر برطرف شود تا شاهد مهاجرت جوانان اين روستاها به شهرها نباشيم.

دکتر احمدي نژاد در ادامه به موضوعات نبود آسفالت مناسب در جاده هاي اين روستاهابه طول 5/4 کيلومتر ، نوسازي و بهسازي خانه هاي روستايي با کمک بنياد مسکن، ايجاد خانه بهداشت و ساخت مجتمع آبرساني، تامين آب شرب ساکنين در مواقع کم آبي، لايه روبي و نوسازي قنات، تقويت پوشش تصويري سيماي استان در منطقه، ايجاد پست بانک و مدرسه و همچنين فضاي ورزشي و ايجاد اشتغال از طريق وام قرض الحسنه امام رضا(ع) به عنوان يک راهکار حمايتي اشاره کرد و گفت: دولت اين موضوعات را با جديدت پيگيري خواهد کرد.
:
:
:
آخرین اخبار