تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۹۳۸۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسی نمی‌تواند کلیه‌اش را به قیمت و فرد دلخواه بفروشد
رئیس اداره پیوند و بیماری‌های خاص وزارت بهداشت گفت: بازار کلیه در ایران سفید است، نه سیاه و هر کسی نمی‌تواند کلیه‌اش را به هر نرخی و به هر کسی که می‌خواهد بفروشد.
بازار کلیه در ایران سفید است

کتایون نجفی‌زاده در حاشیه مراسم ترحیم رئیس فقید انجمن بیماران کلیوی کشور گفت: یکی از زحمات مرحوم قاسمی و سایرمدیران انجمن ،سفید نگه داشتن بازار کلیه درکشوربوده که بسیارهم ارزشمند است.

وی افزود: بازار کلیه در ایران سفید است نه سیاه؛ حال آنکه این بازار سفید به خاطرتلاش های انجمن حمایت از بیماران کلیوی،مرحوم قاسمی و همکارانشان بوده که این ارزشمند است.
وی ادامه داد: به دلیل تلاش های انجمن است که هر کسی نمی تواند کلیه اش را به هر نرخی و به هر کسی که می خواهد بفروشد؛ چراکه اهداکننده به انجمن مراجعه می کند و طبق لیست باید کلیه دریافت شود و نرخ را هم انجمن مشخص می کند.

نجفی زاده اذعان کرد: به طور قطع خدمات انجمن های حامی بیماران به ویژه انجمن هایی که در کنار وزارت بهداشت می ایستند و باری را از دوش این وزارتخانه بر می دارند بسیار ارزشمند است .ضمن اینکه امیدوارم ارتباط بین وزارت بهداشت و انجمن بیماران کلیوی روز به روز بیشتر شود تا این گونه بتوانیم خدمات رسانی به بیماران را نیز افزایش دهیم.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار