تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۹۳۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمانو: توافق در دسترس است
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: دوم جولای به تهران رفتم و پیشرفت هایی حاصل شد و اگر توافق حاصل شود آژانس آمادگی دارد تا برای اجرای موضوعات همکاری کند.
آمانو: توافق در دسترس است

 مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: دوم جولای به تهران رفتم و پیشرفت هایی حاصل شد و اگر توافق حاصل شود آژانس آمادگی دارد تا برای اجرای موضوعات همکاری کند و توافق در دسترس است.

شست رییس سازمان انرژی اتمی و وزیر انرژی آمریکا شب گذشته تا ساعت ۲ بامداد به طول انجامید امروز نیز این نشست از ساعت ۸:۳۰ به وقت وین در جریان است.



روز گذشته نیز وزیر امورخارجه کشورمان ابتدا با رییس [liور اتریش دیدار کرد و نشست معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا به همراه معاون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا از ساعت ۹ شب پنجشنبه تا ۳ بامداد جمعه به طول انجامیده بود از سر گرفته شد.



همچنین وزیر امورخارجه کشورمان نیز در گفتگویی با المانیتور، گفت: کری فردی منطقی است اما آمریکا باید تصمیم بگیرد که توافق می‌خواهد یا تحریم و موضع ایران از روز نخست مذاکرات ثابت بوده است.بیشتر


"سید عباس عراقچی" عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای در جمع خبرنگاران درخصوص روند مذاکرات طی چند روز گذشته بین ایران و ۱+۵ گفت: مذاکرات در مجموع به صورت فشرده جلو می‌رود. جلسات کارشناسی تقریباً به سرانجام رسیده و در حال حاضر در سطح معاونان است و کار روی ضمائم انجام می‌شود اگر به توافق خوب مورد نظرمان نرسیم بدون توافق بر می‌گردیم بیشتر


رییس سازمان انرزی اتمی کشورمان و وزیر انرژی آمریکا نیز پس از سه ساعت رایزنی به نشست دوجانبه وزرای خارجه ایران و آمریکا پیوستند و همچنین ظریف و کری پیش از دیدار تاکید کردند؛ که در حال پیشرفت هستیم و کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار