تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۹۳۸۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به منظور تامین آب شرب پایدار صورت گرفت
پایان عملیات احداث مخزن 6 هزار متر مکعبی آب در شهر چمران
سرپرست اداره آب و فاضلاب شهر چمران از پایان عملیات احداث مخزن 6 هزار متر مکعبی شهر چمران به منظور تأمین آب این شهر خبر داد.

فرزین رضاپور امروز اظهار کرد: در صورت وارد مدار شدن مخزن 6 هزار متر مکعبی ضمن کمک به مدیریت مصرف و بالانس شبکه آب شرب، در زمان قطعی آب (از سوی شرکت جنوب شرق) کمک شایانی به اداره جهت تامین آب شرب شهر خواهد شد.

وی ادامه داد: سازه این مخزن در ورودی شهر بنا شده که در حال حاضر با اتمام آن و با توجه به وجود دو مخزن 4 هزار مترمکعبی موجود مشکل ذخیره آب به طور کلی برطرف می‌شود.

سرپرست اداره آب و فاضلاب شهر چمران هدف از اجرای این طرح را رهایی از مشکلات ناشی از قطع آب ارسالی از سوی تاسیسات آب جنوب شرق عنوان کرد.

رضاپور وجود انشعاب آب غیرمجاز در حاشیه شهرها و فرسودگی شبکه را از عوامل افت فشار و هدررفت آب در شهر چمران ذکر کرد و وارد مدار شدن این مخزن را برای جلوگیری از قطعی‌های مکرر آب در این شهر ضروری دانست.

وی با اشاره به اینکه اعتبار احداث این مخزن از محل اعتبارات استانی است، بیان داشت: اداره آبفای چمران جهت وارد مدار شدن و آماده‌سازی و راه‌اندازی اولیه مخزن اقدام به تست، نشت‌گیری و گندزدایی مخزن با حضور کارشناسان امور کیفی شرکت کرد.

سرپرست اداره آب و فاضلاب شهر چمران همچنین از راه‌اندازی سیستم ارتباط رادیویی با هدف ارتباط مستمر با پرسنل در حال ماموریت و شتاب بخشیدن به روند خدمات‌رسانی این اداره خبر داد و افزود: قبل از راه‌اندازی این سیستم ارتباطات و مکالمات پرسنل توسط تلفن همراه شخصی صورت می‌گرفت.

شهر چمران با داشتن 30 هزار نفر جمعیت، 7 هزار و 300 مشترک آب و 6 هزار و 500 مشترک فاضلاب دارد و از لحاظ جغرافیایی در 12 کیلومتری شهر ماهشهر واقع شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار