تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۹۴۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان:
طرح پارکبان سریع تر اجرایی شود
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: با اجرای طرح پارکبان در شهرهای پرترافیک استان و به ویژه اهواز از بسیاری از تخلفات جلوگیری و ترافیک کمتری ایجاد می شود.

سرهنگ عادل مجدمی روز دوشنبه اظهار کرد: طرح پارکبان طرح بسیار خوبی است که خوشبختانه توسط شورای اسلامی شهر اهواز به تصویب رسید و امیدواریم هرچه زودتر اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به کمبود فضای پارکینگ در اهواز و وجود برخی تخلفات و بحث سد معابر در خیابان های اصلی شهر، تنها برخی اوقات داشتن پارکینگ های بزرگ در نقاط مختلف شهر شاید جوابگوی نیاز مردم نباشد.

مجدمی گفت: بیشتر توقف ها در خیابان های اصلی و پرترافیک شهر به مدت زمان 15 تا 50 دقیقه است و شخصی که کاری در حد 10 دقیقه دارد بعید است که به پارکینگ بزرگی در یک هزار متر دورتر برود و خودروی خود را پارک کند.

رییس پلیس راهور خوزستان ادامه داد: با اجرای طرح پارکبان سهولت استفاده از فضای حاشیه خیابان ها فراهم می شود و به جای اینکه یک خودرو به مدت هفت تا هشت ساعت حق پارک را از دیگران بگیرد، چندین خودرو می توانند از جای پارک استفاده کنند و تقسیم عادلانه می شود.

وی با بیان اینکه 11 خیابان اصلی شهر برای اجرای این طرح درنظر گرفته شده است یادآور شد: این طرح ظرف یک ماه آینده باید اجرایی شود که بتوان از فضای حاشیه خیابان ها برای توقف خودروها به صورت سازماندهی شده استفاده کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار