تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۹۴۰۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید فرماندار ویژه آبادان از پروژه بیمارستان شرکت نفت
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان به همراه مشاوران سیاسی و برنامه‌ریزی فرمانداری از پروژه عظیم بیمارستان نفت آبادان که جنب بیمارستان قدیم (OPD) در حال ساخت است، بازدید کرد.

در این بازدید شهبازی اظهارداشت: با توجه به نیاز منطقه به احداث و ساخت بیمارستان‌های مجهز که مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد، حمایت کامل خود را از تمامی پروژه‌هایی که به نحوی با سلامت جسم و روان مردم در ارتباط است را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: قطعاً با پیوستن این بیمارستان و بیمارستان تأمین اجتماعی به چرخه درمانی شهرستان، آبادان از لحاظ تعداد تخت بیمارستانی بی‌نیاز خواهد شد. امیدوارم این بی‌نیازی در حوزه تجهیزات و نیروی انسانی متخصص هم اتفاق بیافتد، تا بتوانیم به منظور توسعه صنعت توریسم درمانی پذیرای بیماران مناطق هم‌جوار هم باشیم.

فرماندار ویژه آبادان طی بازدید از قسمت‌های مختلف این بیمارستان در روند پروسه ساخت و پلان کلی ساختمان بیمارستان شرکت نفت قرار گرفت.

شایان ذکر است بیمارستان شرکت نفت با 28 هزار متر مربع زیربنا و 150 تخت تعریف شده توانایی افزایش تخت بیمارستانی به میزان 249 تخت را دارد.

هزینه برآورد شده برای این طرح در فاز اول 48 میلیارد و هزینه کلی آن تقریباً 80 میلیارد برآورد شده است. وجود پارکینگ در زیرزمین، 6 اتاق عمل مجهر، پلی‌کلینیک تخصصی، بخش زنان و کودکان، بخش زایمان، بخش مردان، درمانگاه، داروخانه، اورژانس، رختکن مرکزی، سالن کنفرانس و ... از بخش‌های تعریف شده برای این بیمارستان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار