تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۹۴۲۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلیلی: روز قدس، روز فریاد علیه ظلم است
نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که روز قدس، روز فریاد علیه ظلم است، گفت: این فریاد اعتراض به رژیم صهیونیستی، حکام ظالم، گروهک‌های تروریستی و تمام کسانی که علیه مردم اقدام و ظلم می‌کنند است.

اسماعیل جلیلی با اشاره به اهمیت برگزاری با شکوه روز قدس اظهارکرد: حضور در راهپیمایی روز قدس به نشانه ابراز همدردی با مظلومان و اعلام انزجار از ظلم صهیونیست‌ها و تمام حکام مستبد است.

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: با توجه به روحیه استکبارستیزی مردم، فارغ از نتیجه مذاکرات، حضور با شکوه مردم در راهپیمایی نشانه مخالفت با سیاست‌های ظالمانه کشورهای استکبار به‌ویژه ظلم آن‌ها علیه مسلمانان خاورمیانه است.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی برگزاری روز قدس و حمایت از مستضعفان را از اهداف جمهوری اسلامی عنوان‌کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب حمایت از مردم مظلوم و مستضعف و همدردی و همگرایی با آن‌ها است.

جلیلی عنوان کرد: روز قدس، روز اعلام انزجار از اقدامات ظالمانه حکام برخی از کشورهای اسلامی است که علیه منافع مردم خود و کشورهای همجواری اقدام می‌کنند. انسجام و یکپارچگی در راهپیمایی روز قدس چهره این حکام را در مجامع بین‌المللی آشکار خواهد ساخت و تا در نهایت با این فشار اجتماعی از اقدامات خود پشیمان شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار