تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۹۴۲۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداخت بخشی از حقوق معوق پرسنل شهرداری آبادان
با پیگیری معاون استاندار خوزستان و فرمانداری ویژه آبادان، شهرداری این شهر با دریافت بخشی از مطالبات خود از شرکت پالایش و پخش آبادان، حقوق پایه پرسنل زیر مجموعه خود پرداخت کرد.

مصطفی نظری نماینده محوری کانون شورای اسلامی کار شهرستان های آبادان، خرمشهر و اروندکنار روزهای گذشته به رسانه ها گفته بود:حدود 3 هزار کارگر شاغل در مجموعه های شهرداری آبادان و سازمان های وابسته به آن نظیر کارگران شاغل در اتوبوسرانی، آرامستان، عمران، موتوری و آتش نشانی حقوق ماه های اردیبهشت و خرداد 94 را دریافت نکرده اند.

وی گفت:با وجود تعویق دوماه حقوق در سال جاری، به طور میانگین بیش از چهار ماه است که بیمه کارگران نیز به تامین اجتماعی آبادان پرداخت نشده است.

نظری اضافه کرد:تاخیر در پرداخت حقوق قانونی کارگران خدماتی باعث شد هفته گذشته جمعی از کارگران واحد اتوبوسرانی دست به تجمع یک ساعته بزنند.

نماینده محوری کانون شورای اسلامی کار شهرستان های آبادان، خرمشهر و اروندکنار با بیان اینکه کارگران به دلیل نداشتن امنیت شغلی و ترس از اخراج قدرت بیان مشکلات خود را ندارند و در صورت اعتراض تهدید به اخراج می شوند، در خاتمه درباره مطالبات کارگران مناطق سه گانه شهرداری آبادان گفت:از یک سال پیش حقوق کارگران مناظق سه گانه شهر آبادان با چند ماه تاخیر پرداخت شده است.

نشست بررسی مسائل روز شهرداری آبادان نیز روز سه شنبه با حضور عزیزالله شهبازی معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان آبادان با حضور شهرداری مناطق، مسئولان واحدهای تابعه، اداره تأمین اجتماعی و رئیس شورای اسلامی شهر آبادان برگزار کرد.

در این نشست در خصوص مطالبات شهرداری از شرکت پالایش نفت، پیگیری مطالبات شهرداری های سه گانه از دستگاه های دولتی و غیر دولتی، واریز حقوق پرسنل شهرداری و بدهی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی بحث و بررسی شد.

همچنین در این نشست در خصوص تمدید نشدن دفترچه های بیمه پرسنل شهرداری، گزارش عملکرد معاونت های تابعه شهرداری نیز بحث و بررسی شد.

در این نشست مقرر شد به منظور پیشبرد سریع اقدامات اجرایی شهرداری، نشست کمیسیون ماده 77 برگزار شود.

همچنین اداره تأمین اجتماعی شهرستان آبادان اعلام آمادگی خود را در خصوص مهلت به شهرداری پیرامون بدهی های بیمه ای و همچنین همکاری در جهت تمدید دفترچه های بیمه اعلام کرد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: شهرداری آبادان
:
:
:
آخرین اخبار