تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۹۴۲۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام شهردار اهواز به مناسبت روز قدس
انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)؛ احیاگر ارزش های والای اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر و برهم زننده هژمونی سلطه شیطانی صهیونیسم غاصب و استعمارگران نوین است.

بی تردید روح استکبارستیز و عدالت خواه انقلاب اسلامی در مساله فلسطین عزیز تبلور یافته است.

قبله گاه نخستین مسلمین که سالیان درازی است در آتش کینه صهیونیسم و جهالت رجاله های نفت فروش دلارپرست می سوزد.

روز قدس شعار همیشه زنده تاریخ عدالت یعنی هیهات منه الذله است. روز قدس معنای همبستگی اسلامی و پیروزی نظام توحیدی است.

روز قدس جلوه ای زیبا از بیداری اسلامی است. روز قدس تبلور وعده الهی است که کاخ ظلم خداگریزان را از تارعنکبوت لرزان تر و نظام پوشالی طاغوت را لغزان و ناپایدار می داند.

امسال هم چون سال های گذشته با تاسی از روح بلند امام راحل و در پیروی از فرمایشات و رهنمودهای روشنگر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی؛ مردم روزه دار و حق طلب و خداجوی خوزستان از مرد و زن و پیر و نوجوان و جوان حماسه ای دیگر را رقم زده و به ویژه در شهر سرافراز اهواز بیرق آزادگی و دفاع از مظلوم را به اهتزاز در می آورند.

بی شک شرایط حساس بین المللی و مذاکرات نفسگیر هسته ای بر اهمیت این روز بزرگ که یادگار ارزشمند امام راحل برای جامعه اسلامی است افزوده است.

ملت بزرگ ایران و خوزستان عزیز با درک شرایط حساس فعلی با حضور حماسی خود در روز قدس و دفاع از آرمان فلسطین نشان خواهند داد که همزمان با مجاهدت دیپلماتیک و ایستادگی انقلابی و دفاع منطقی از دستاوردهای هسته ای مبارزه با دشمن کودک کش و تفرقه افکن صهیونیسم غاصب را فراموش نخواهند کرد و همچنان یاریگر مظلوم چه در فلسطین، یمن، سوریه، بحرین و دیگر نقاط جهان خواهند بود.

وعده ما و شما، صفوف بهم پیوسته و دشمن شکن راهپیمایی روز جهانی قدس.

سیدخلف موسوی
شهردار اهواز
:
:
:
آخرین اخبار