تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۹۴۳۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس:
«داعش» تروریستی اجاره‌ای است
نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: امروز در شرایطی هستیم که تروریست اجاره‌ای همچون «داعش» از بین کشورهای غاصب تشکیل و تامین می‌شود.

عباس پاپی‌زاده امروز اظهار کرد: روز قدس روزی است که با ابتکار امام خمینی (ره) به عنوان نماد مقاومت در برابر ظالمان و دفاع از حقوق مظلومان نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه این روز نشان از حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین دارد و روزی است که جهان اسلام، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان خواهد داد تصریح کرد: متاسفانه دولت‌های عربی منطقه هیچ توجهی به ملت مظلوم فلسطین ندارند و با وجود اتحاد و همدلی بین کشورهای عربی، این کشور تنها مانده و هیچگونه حمایتی از آن نمی‌شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس با تاکید بر اینکه امروز در شرایطی هستیم که تروریست اجاره‌ای همچون داعش از بین همین کشورهای غاصب تشکیل و تامین می‌شود و نباید در مقابل این جنایات سکوت کرد و به تماشا نشست افزود: روزانه شنیده می‌شود که مجروحان داعش توسط اسرائیل غاصب مداوا می‌شوند و همین تکفیری‌ها در اردوگاه‌های فلسطینیان چه جنایت‌هایی را که با حمایت اسرائیل غاصب انجام می‌دهند.

پاپی‌زاده گفت: در چنین شرایطی که دولت‌های اسلامی دنیا و حتی کشورهای غیرمسلمان در روز قدس به احترام حمایت و پشتیبانی مردم مظلوم فلسطین قیام کرده و دست به اعتراض می‌زنند ما نیز همچون سال‌های گذشته با حضور خود در این روز مهم نشان خواهیم داد تا همچون گذشته حامی مظلومان و مردم ستمدیده فلسطین خواهیم بود و الگویی برای دنیا خواهیم شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار