تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۹۴۵۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خبر داد:
اجرای پروژه کاهش تلفات و ساماندهی شبکه برق کوی 17 شهریور اهواز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اجرای پروژه کاهش تلفات و ساماندهی شبکه برق کوی 17 شهریور این شهر با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 900 میلیون ریال خبر داد.

یداله حضرتی امروز اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق اهواز در راستای اجرای طرح‌های مدیریت جهادی و کاهش تلفات انرژی برق، رفع مشکلات نوسان ولتاژ و پایداری، اقدام به ساماندهی شبکه برق کوی 17شهریور اهواز با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 900 میلیون ریال کرده است.

وی در خصوص این پروژه  گفت: یکی از اساسی‌ترین اقداماتی که در طول سال‌های اخیر و به منظور استفاده بهینه از منابع ملی و کاهش تلفات انرژی در مناطق شهری، روستایی و حاشیه نشین شهرستان اهواز صورت پذیرفته، طرح ساماندهی شبکه برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اضافه کرد: این طرح با الگوبرداری از فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب طرح مدیریت جهادی اجرا و در این پروژه شبکه برق فرسوده قدیمی جمع‌آوری و از کابل خودنگهدار استفاده شده است.

حضرتی ضمن تشکر از همراهی مردم منطقه کوی انقلاب در اجرای این طرح گفت: بزرگترین دستاورد فرهنگی و اجتماعی این پروژه، تغییر فرهنگ الگوی مصرف برق و همراهی و همکاری مردم در جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز برق در این منطقه و همچنین استفاده از انشعاب قانونی است به گونه‌ای که استفاده از انشعابات غیرمجاز برق که در طول سال‌های طولانی موجب عدم رعایت الگوی مصرف برق و نیز آسیب دیدن پی در پی تجهیزات شبکه برق و بروز نوسانات شدید ولتاژ و در نهایت خاموشی‌های متعدد شبکه برق بوده را کمرنگ کرده است.

وی ادامه داد: اکنون با اجرای این طرح علاوه بر ساماندهی  و تقویت ولتاژ به میزان چشمگیری از خاموشی‌های ناخواسته اتفاقاتی و نوسانات ولتاژ  در شبکه برق کاسته و ساکنان منطقه شاهد پایداری شبکه برق خواهند بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار