تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۹۴۵۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت فوتبال مینوشهر خبر داد:
برپایی پایگاه استعداد یابی مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان در مینوشهر
رئیس هیئت فوتبال مینوشهر از برپایی پایگاه استعدادیابی مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان در مینوشهر خبر داد.

علی خنافره امروز از تصمیم برای راه‌اندازی مدرسه فوتبال در مینوشهر خبر داد و اظهار کرد: برای رشد و توسعه فوتبال در این شهر برنامه‌های متعددی را در نظر داریم  و بنا داریم که کار از پایه آغاز کرده و زیرساخت‌های فوتبال را محکم بنا نهیم و در این راستا درصدد تاسیس و راه‌اندازی مدرسه فوتبال برای آموزش فوتبال کودکان هستیم.

وی ادامه داد: تحقق این امر نیاز به آموزش کادر لازم از جمله مربیان جوان دارد که در آینده نسبت به برگزاری دوره‌های مربیگری برای مربیان جوان مینوشهری اقدام خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال مینوشهر از توافق به عمل آمده میان این هیئت و مدیر مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان برای برگزاری این دوره‌ها خبر داد و گفت: طبق هماهنگی که با مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان و مدیر استعدادیابی این مدرسه داشته‌ایم موافقت شد که تعدادی از مربیان جوان این شهر برای به دست آوردن تجربه مدتی را در کنار مربیان مدرسه فوتبال صنعت نفت و زیر نظر مربی عبدالواحد بزمه و علی خنافره مدیرفنی مدرسه فوتبال فعالیت کنند تا پس از کسب تجارب لازم از آنها در مدرسه فوتبال مینوشهر استفاده کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: برای شروع و از امروز سه مربی جوان مینوشهری به نام‌های وحید بحرانی، ناصر فرحانی و حسین داودی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال مینوشهر از تصمیم برای ایجاد پایگاه استعداد یابی مدرسه فوتبال نفت آبادان در این شهر خبر داد و گفت: با توافقات اولیه‌ای که با مدیر مدرسه فوتبال صنعت نفت صورت گرفته در آینده سعی در ایجاد پایگاه استعداد یابی مدرسه فوتبال نفت آبادان در این شهر را داریم که با فراهم کردن شرایط حضور تیم‌های بزرگ موجب رشد و رونق فرهنگی ورزشی و اقتصادی این شهر خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در حال حاضر به دلیل کمبود اعتبار مالی و نیز کمبود امکانات و حتى نداشتن ساختمان اداری برای هیئت فوتبال عقیم مانده و مسئولان و متولیان فوتبال و ورزشکاران را از هرگونه اقدامی منع می‌کند.

خنافره فقدان منابع مالی و امکانات را دلیل اصلی عدم تحقق این اهداف در مینوشهر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر هیئت فوتبال مینوشهر هیچ منبع درآمد و بودجه‌ای ندارد و اگر اعتبار مالی و حتى یک زمین خاکی در اختیار ما گذاشته شود می‌توانیم به برنامه‌های خود دست یابیم.

رئیس هیئت فوتبال مینوشهر در پایان عنوان کرد: در این شهر استعدادهای خوبی نهفته است که با این ظرفیت موجود می‌توان شاهد شکوفایی فوتبال این شهر بوده و پای تیم‌های بزرگ استان و کشور را به این شهر باز کرد که برای تحقق این موضوع از مسئولان مینوشهر تقاضا داریم با کمک سازمان منطقه آزاد اروند امکانات لازم را فراهم کرده تا بتوانیم با اجرای برنامه‌ها به اهداف خود دست یابیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار