تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۹۴۵۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره بهزیستی دزفول خبر داد:
برگزاری جشن گلریزان برای مددجویان بهزیستی دزفول
سرپرست اداره بهزیستی دزفول از برپایی یک جشن «گلریزان» و دو ضیافت افطار برای مددجویان زیرپوشش این اداره به‌مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

سوسن صباغ امروز با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان برنامه ضیافت مهر رمضان به منظور گلریزان برای مددجویان زیرپوشش اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم که با حضور خیرین نیکوکار و مسئولان شهرستان برگزار شد هزینه‌ای بالغ بر 170 میلیون ریال برای تکمیل مسکن مددجویان، کمک به کودکان بی‌سرپرست و معلولان ذهنی جمع‌آوری شد.

وی همچنین به برگزاری جشن ضیافت افطار ویژه نابینایان زیرپوشش اداره بهزیستی دزفول اشاره کرد و افزود: در این ضیافت 150 نفری علاوه بر خانواده‌های نابینایان زیرپوشش اداره، برخی مسئولان محلی و خیرین نیز حضور داشتند.

سرپرست اداره بهزیستی دزفول عنوان کرد: همچنین یک ضیافت افطار 270 نفری ویژه مددجویان حرفه‌آموز مرکز توانبخشی «وفا» نیز به همراه خانواده‌هایشان برگزار شده است.

صباغ با بیان اینکه در شب‌های مختلف ماه مبارک رمضان بیش از 2 هزار غذای آماده نیز بین مددجویان مجتمع «علی‌بن ابی‌طالب» اداره بهزیستی دزفول توزیع شده است، خاطرنشان کرد: قطعا این ضیافت‌های افطاری پربرکت به منظور همراهی و همدلی با مددجویان در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار