تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۹۴۵۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایمانی: برای رسیدن به تیم‌ملی فولاد را انتخاب کردم
هافبك جدید تیم فوتبال فولادخوزستان گفت:​ فولاد را انتخاب كردم تا از این تیم به تیم‌ملی برسم.

ایمانی: برای رسیدن به تیم‌ملی فولاد را انتخاب کردماکبر ایمانی اظهار كرد: ​من از هفت هشت تیم پیشنهاد خوب داشتم و از بین تمام این تیم‌ها، فولادخوزستان را انتخاب كردم چرا كه هواداران فولاد، فوتبال را دوست دارند و خونگرم هستند و من این جا می‌توانم پیشرفت كنم.

وی با بیان این‌كه فولاد باشگاه بزرگی است، افزود: من فولاد را به این دلیل انتخاب كردم كه دوست داشتم از این تیم، به تیم‌ملی برسم و پیشرفت كنم. اسكوچیچ هم مربی بزرگ و با شخصیتی است و به جوانان خیلی اعتقاد دارد و من می‌توانم در این تیم به كمك هواداران پیشرفت كنم.

خرید جدید تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: من در هر بازی كه برای فولاد در زمین حضور داشته باشم با جان و دل بازی خواهم كرد. البته من در هر تیمی كه باشم با تعصب بازی می‌كنم و چیزی كم نمی‌گذارم و ان​شا​الله با فولاد بتوانم قهرمان لیگ برتر شوم.

وی درباره جدایی​اش از ذوب‌آهن اصفهان، عنوان كرد: یكسری مشكلات پیش آمد كه نتوانستم در این تیم بمانم. باشگاه ذوب آهن هم باشگاه خوبی است ولی شرایط به صورتی بود كه نتوانستم بمانم و دیدم كه جدا شوم بهتر است. در هر صورت من فولاد را انتخاب كردم و تمام ایران هم می‌داند كه این تیم، جزو چهار پنج تیم خوب ایران است.

ایمانی درباره بازیكنانی كه فولاد تاكنون جذب كرده است، گفت: فولاد تاكنون بازیكنان خوبی از جمله دغاغله، مالكی، ابراهیمی و خانزاده را جذب كرده است. فولاد سال گذشته با وجود این كه بازیكن نداشت، بهترین بازی‌ها را انجام داد و ان​شا​الله امسال عملكردش بهتر از سال گذشته باشد. هواداران هم مطمئن باشند كه من با جان و دل برای آن​ها بازی می‌كنم.

وی در پایان خاطرنشان‌كرد: اسكوچیچ هم مربی با شخصیت و با فن بالا است و زمانی كه می‌خواستم به فولاد بیایم، خیلی‌ها به من گفتند که می‌توانی در این تیم پیشرفت كنی.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار