تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۹۴۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خانزاده: اسكوچیچ به بازگشت من به فوتبال كمك كرد
مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که​ اسكوچیچ به من در بازگشت به فوتبال كمك كرد، گفت: امسال می‌توانم در پست تخصصی​ام بازی كنم.

محمدرضا خانزاده اظهار كرد:​ قبل از هر چیز باید بگویم من روز گذشته زمانی كه برای بستن قرارداد همراه با مدیر برنامه​هایم به اهواز آمدم، پس از این كه كارهایم تمام شد و در حال رفتن به سمت فرودگاه بودم، با یك راننده تاكسی مواجه شدم كه برخورد خوب و خونگرم او باعث شد كه در بدو ورودم به اهواز خاطره خوبی برایم رقم بخورد. من دست تك‌تك هواداران خوزستانی را می‌بوسم و امیدوارم بتوانم نمایشی داشته باشم كه در خور شان مردم خونگرم اهواز باشد.

خانزاده: اسكوچیچ به بازگشت من به فوتبال كمك كرد

وی بیان كرد: خدا را شكر كارهای پیوستنم به فولاد سریع پیش رفت. فولاد یك تیم بسیار با سابقه و ریشه‌دار فوتبال كشور است و من هم تمام تلاشم را می‌كنم تا بهترین عملكرد را داشته باشم و هدف من موفقیت تیم است.

این بازیكن تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌كرد: تمام تلاشم را می‌كنم تا با وجود تمام داستان​هایی كه برای من به وجود آمد، بتوانم در فولاد یك فصل خیلی خوب را سپری کنم. من پیشنهادهای دیگری هم داشتم ولی به دنبال این بودم كه پس از مشكلی كه برایم پیش آمد و خاطره بدی برای من شد، به تیمی بیایم كه با آرامش كار كنم و به همین دلیل فولاد را انتخاب كردم.

وی درباره این گفته اسكوچیچ كه "باید به خانزاده كمك شود" گفت:​ من تاكنون 30 ثانیه هم آقای اسكوچیچ را ندیده‌ام و صحبتی با او نداشته‌ام ولی واقعا از این مرد كمال تشكر را دارم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد او را بدهم. اسكوچیچ به من در بازگشت به فوتبال كمك كرد و واقعا مردانگی را در او می‌توان دید و مهم نیست كه آن فرد اهل كجا باشد. واژه مرد خیلی سنگین است و نمی‌توان آن را به هر كسی گفت ولی من این واژه را برای اسكوچیچ به كار می‌برم.

خانزاده در ادامه درباره عملكرد فولاد در فصل پیش رو، خاطرنشان‌كرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی من به شما قول می‌دهم که تمام تمركزم را بگذارم تا ان​شا​الله همراه با فولاد بتوانیم نتایج لازم را كسب كنیم.

وی بیان كرد: من سه سال در پرسپولیس بودم و فكر می‌كنم فقط در سال اول در پست تخصصی​ام كار كردم و این‌که بتوانم در پست تخصصی​ام بازی كنم، جزو اولویتم برای پیوستن به فولاد بود و امسال در فولاد می‌توانم در پست تخصصی​ام بازی كنم.

این بازیكن تیم فوتبال فولادخوزستان درباره جدایی​اش از پرسپولیس و همچنین پیوستن به فولاد با وجود محرومیت شش ماهه، تمایلی به صحبت نشان نداد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار