تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۹۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
1.2 میلیارد میلیون تومان به مشاغل خانگی خوزستان اختصاص یافت
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان شامل 950 میلیون تومان در بخش مشاغل خانگی و 250 میلیون تومان در بخش تعاونیهای زنان برای فعالیت و اشتغال بانوان استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش مهر، مریم حیدریان در نشست سراسری مشاوران بانوان فرمانداریهای خوزستان، شرکتهای تعاونی را بستر مناسبی برای بهره مندی از تسهیلات و رشد کارآفرینی برای زنان دانست و از مشاورین بانوان فرمانداران خواست مسائل و مشکلات شهرستان خود را در این زمینه با بازدید و بررسی حضوری از واحدهای مختلف مرتفع کنند.
مشاور استاندارخوزستان با اشاره به اینکه مسائل معیشتی از مهمترین مسائل پیش روی جامعه هستند، عنوان کرد: مشاوران فرمانداران در شهرستان برای این موضوع اولویت ویژه قائل شوند و در زمینه رفع مسائل معیشتی اهتمام جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: پیش از اعطای این تسهیلات باید از میزان بازدهی واحدهای متقاضی اطمینان حاصل کرد.

در این جلسه مواردی نظیر شرایط گواهی مهارت لازم برای اخذ تسهیلات، شرایط لازم برای مشاغل خانگی که با تولید مواد غذایی و خوراکی در ارتباط هستند، عدم وجود زمان تنفس برای بازپرداخت تسهیلات مشاغل خانگی که به صورت قرض الحسنه و با سود چهار درصد پیش بینی شده اند و مواردی از این دست به عنوان مهمترین مسائل موجود در مسیر اعطای تسهیلات به بانوان استان خوزستان مطرح و بررسی شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حدیت خدادادی
|
India
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
0
0
متقاضی وام خود اشتغالی رشته تحصیلی وکارم طراحی ودوخت است.ساکن آبادانم تاکنون هیچ همکاری ازطرف مسولین آبادان نشده بارها هم ثبت نام کرده ام دانشجو و فاقد پدر هستم مادر بیمار قلبیم به سختی مخارج تحصیلم را فراهم می کند لطفا مرا یاری نمایید. متشکرم
:
:
:
آخرین اخبار