تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۹۴۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وظایف دامپزشکی در خوزستان به بخش خصوصی واگذار می شود
مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: به منظور توسعه فعالیتهای دامپزشکی در خوزستان و ارائه خدمات بهتر، برخی از وظایف سازمان دامپزشکی به بخش خصوصی واگذار می شود.

مصطفی کنارکوهی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ درصد فعالیتهای دامپزشکی خوزستان، با هدف واگذاری تصدی‌ گری امور به بخش خصوصی، کوچک سازی دولت و ایجاد تناسب میان فعالیتهای بهداشتی و اقتصادی در حوزه دامپزشکی، به بخش خصوصی واگذار شد.
مدیرکل دامپزشکی خوزستان نقش دامپزشک را از زمان تولید یک دام تا زمان مصرف محصولات پروتئینی بسیار با اهمیت عنوان کرد و افزود: دامپزشکی از دو جنبه اقتصادی و بهداشتی دارای اهمیت است و اهمیت جنبه بهداشتی در تمام جوامع پیشرفته روشن و سرمایه گذاریهای بسیاری در این زمینه صورت گرفته است.

کنارکوهی، آموزش، بهداشت‌، تعداد کشتارگاه ها و توجه به منابع موجود در بخش دامپزشکی را متاثر از اقتصاد کشور دانست و ادامه داد: ایران کشوری در حال توسعه به شمار می رود و مجموعه فعالیتهای بخش دامپزشکی هم با‌‌ همان سرعت پیشرفت اقتصادی کشور پیش می رود.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: در حال حاضر سیستم GIS برای شناسایی و تشخیص بیماریهای دامی در خوزستان مستقر است و سیستم قرنطینه برای همه تردد‌ها و واردات و صادرات دام و طیور اعمال می شود.

برچسب ها: دامپزشکی ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار