تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۹۴۷۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی آبادان خبر داد:
برگزاری همایش بررسی جذب سرمایه‌گذار در آبادان
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان از برگزاری همایش جذب سرمایه‌گذار به منظور توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان خبر داد.

غلامحسین غلامعلیان امروز اظهار کرد: موضوع صنعت گردشگری همواره از دغدغه‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان بوده و تاکنون جلساتی با این موضوع برگزار شده است.

وی افزود: به منظور ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، هماهنگی، تعامل و برنامه‌ریزی و همچنین تاکیدات رئیس جمهور در راستای توسعه صنعت گردشگری منطقه آزاد اروند، همایش بررسی جذب سرمایه‌گذار در آبادان برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان ادامه داد: این همایش با برنامه‌ریزی‌های کمیسیون گردشگری عصر سه‌شنبه، بیست و سوم تیر، ساعت 18 و در محل هتل کاروانسرای آبادان برگزار می‌شود.

غلامعلیان، جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم را از زیرساخت‌های مهم نظام اقتصادی دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی اروند جایگاه مناسبی برای جذب توریسم است و چنانچه این ظرفیت‌ها دیده شود زمینه جهش و رونق اقتصادی در این منطقه فراهم می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: امید می‌رود با برگزاری همایش بررسی جذب سرمایه‌گذار، گام بزرگی در راستای تحقق برنامه‌های صنعت گردشگری در این منطقه برداشته شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار