تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۹۴۹۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
مدیران باید وعده های شدنی را به مردم گزارش دهند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدوار كردن مردم خوب است اما بدبین كردن آنها شایسته مدیران نیست، وعده‌های نشدنی نتیجه عكس دارد، مدیران باید آنچه شدنی است را به مردم گزارش دهند.

آیت‌الله سید علی شفیعی یکشنبه‌شب در دیدار اعضای شورای حمل‌ونقل و مدیران راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: در محیط‌های اداری، می‌بایست صبغه اسلامی و مذهبی بیش از هر چیز نمایان باشد.

وی، رفتار و برخورد مناسب توام با احترام را در مواجهه با ارباب‌رجوع خواستار شد و افزود: در محیط‌های اداری، کتابخانه‌های موقت و سیار را با موضوعات كتب دینی ویژه ارباب‌رجوع قرار دهید تا مردم هنگام مراجعه بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، خدمت و تلاش مثبت را در پیگیری مستمر امور ضروری دانست و اظهار کرد: انجام كار نباید فقط برای رفع تكلیف باشد بلكه كار را تا حصول نتیجه باید پیگیری كرد.

آیت‌الله شفیعی افزود: روحیه پیگیری كارها تا رسیدن به نتیجه را باید تقویت كرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران صنعت حمل‌ونقل استان خواست تا واقعیات و حتی مشكلات را صادقانه با مردم در میان بگذارند و از وعده‌هایی كه در درازمدت محقق می‌شوند پرهیز كنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بر ارائه گزارش عملكرد دستگاه‌ها به مردم تأکید كرد و گفت: هر آنچه عمل شده و اقداماتی كه محقق شده را گزارش دهید نه آنچه قرار است انجام شود.

وی تصریح كرد: امیدوار كردن مردم خوب است اما بدبین كردن آنها با آمارهای غیرواقعی شایسته مدیران نیست. وعده‌های نشدنی نتیجه عكس دارد آنچه شدنی است را به مردم گزارش دهید.

آیت‌الله شفیعی در خاتمه ابراز امیدواری كرد كه با تلاش و پشتكار مسئولان خدماتی كه شایسته مردم است ارائه شود.
برچسب ها: آیت الله شفیعی
:
:
:
آخرین اخبار