تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۹۴۹۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ثبت و اسناد شادگان:
طرح کاداستر شادگان با صدور430سندمالکیت درحال‌اجراست
رئیس اداره ثبت و اسناد و املاک شادگان گفت: در سه ماه اول سال جاری طرح «کاداستر» با صدور بیش از 430 برگ سند مالکیت در شهرستان در حال اجراست.

حسین زبیدات‌فرد امروز اظهار کرد: با اجرایی شدن قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی بسیاری از افراد به منظور اخذ سند برای املاک خود در حوزه‌های ثبتی شهرستان در سایت سازمان اسناد و املاک ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: از ابتدا تاکنون بیش از 4 هزار و 261 پرونده تعیین محدوده‌های قانونی مالکیت اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی شهری و روستایی به این اداره واصل شد.

رئیس اداره ثبت و اسناد و املاک شادگان اضافه کرد: در سه ماهه اول سال جاری 245 پرونده رأی صادر شده و 240 پرونده در مرحله قرار کارشناسی و تعداد و 247 پرونده منجر به صدور سند مالکیت شده است.

وی تصریح کرد: در مورد قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید عرضه مسکن برای روستاهای بالای 25 خانوار و شهری با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر، در سه ماهه اول سال جاری تعداد 390 پرونده شهری و روستایی به این اداره واصل شده و در جریان رسیدگی قرار دارد.

زبیدات‌فرد در پایان بیان کرد: از این تعداد پرونده حدود 139 پرونده رأی صادر شده و تعداد 68 پرونده منجر به صدور سند مالکیت شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار