تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۹۴۹۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:
بهره‌برداری از دستگاه‌های جدید پزشکی در بیمارستان‌های آبادان ، خرمشهر و شادگان
رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از بهره‌برداری از دستگاه‌های جدید پزشکی در بیمارستان‌های شادگان، خرمشهر و آبادان خبر داد.

راحیل ابوعلی امروز اظهار کرد: دو دستگاه میکروسکوپ گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب و جراحی چشم فعالیت خود را در بیمارستان شهید بهشتی آبادان آغاز کردند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: همچنین یک دستگاه اکوکاردیوگرافی قلب و دو دستگاه ماشین بیهوشی و چهار دستگاه مانیتور علایم حیاتی نیز در بیمارستان شهید بهشتی آبادان به بهره‌برداری رسیدند.

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از خرید دستگاه‌های جدید پزشکی در این مجموعه گفت و افزود: دو دستگاه رادیولوژی دیجیتال و دو دستگاه رادیولوژی پورتابل نیز برای بیمارستان شهید بهشتی و آیت‌الله طالقانی آبادان خریداری شده و در آینده بسیار نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

ابوعلی با اشاره به خدمات جدید ارائه شده در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان، خاطرنشان کرد: چراغ و تخت جدید اتاق عمل این بیمارستان خریداری شد و ضمن اینکه یک دستگاه ماشین بیهوشی و دو دو دستگاه ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) نیز در اختیار بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان قرار گرفت.

وی گفت: در همین راستا دو دستگاه ونتیلاتوراطفال و بزرگسال و همینطور دو دستگاه الکترو شوک نیز در اختیار بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر قرار گرفت.

ابوعلی، هزینه خرید دستگاه‌های بیمارستان شهید بهشتی آبادان را یک میلیارد و 200 میلیون تومان و مبلغ هزینه شده برای دستگاه‌های بیمارستان آیت‌الله طالقانی این شهرستان، 440 میلیون تومان اعلام کرد که این مبالغ به صورت مشترک از اعتبارات دانشکده علوم پزشکی آبادان و معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای اجرای طرح تحول سلامت تامین شده‌اند.

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان عنوان کرد: خرید دستگاه‌های جدید بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر 124 میلیون تومان و دستگاه‌های بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان نیز 172 میلیون تومان هزینه در برداشته که این مبالغ نیز از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای اجرای طرح تحول سلامت تامین شدند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار