تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۹۴۹۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 40 میلیارد ریال برای توسعه ورزش ماهشهر
رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر و بندرامام خمینی( ره ) از اختصاص بیش از 40 میلیارد ریال به ورزش این منطقه در سال 94 خبر داد.

خادم علی تهذیبی دوشنبه اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان در پی رایزنی با صنایع پتروشیمی برای سال 94 بودجه قابل قبولی جذب شده که بی شک تزریق این اعتبار می تواند تحول عظیمی را در بخش زیرساخت ها و توسعه ورزش ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) ایجاد کند.

وی گفت: 16میلیارد ریال از این مبلغ برای تکمیل استخر نیمه کاره ماهشهر که حدود 15 سال است روند ساختش به طول انجامیده اختصاص یافت.

وی افزود: این استخر تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که از سال 92 تاکنون نیز حدود 18 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص داده شده بود که انتظار می رود با اعتبار جدید در بهمن امسال به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: برای سالن ژیمناستیک و سالن ورزشی بانوان ماهشهر نیز هر کدام سه میلیارد ریال اختصاص یافته که این دو سالن در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

تهذیبی با بیان اینکه برای سرمایه های جاری ماهشهر و بندر امام (ره) چهار میلیارد و 700 میلیون ریال اختصاص داده شده گفت: برای زمین چمن شهرک طالقانی نیز شش میلیارد ریال،خوابگاه بندر امام 15 میلیارد ریال و برای سالن هنرهای رزمی این شهرستان بیش ازپنج میلیارد ریال اختصاص داده شد.

وی همچنین از احداث زمین چمن در شهرک چمران و زمین خاکی در شهرک قدس این شهرستان در امسال خبر داد.

شهرستان ماهشهر در جنوب خوزستان در برخی رشته های ورزشی از جمله والیبال، بستکبال ، در کشور مطرح است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: ماهشهر
:
:
:
آخرین اخبار