تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۹۵۰۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعضای کادرفنی تیم نفت مسجدسلیمان معرفی شدند
سرمربی و مربیان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای حضور در فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی شدند.

سیاوش بختیاری زاده از پیشکسوتان فوتبال خوزستان از سوی باشگاه نفت مسجدسلیمان به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه معرفی شده است تا بتواند این تیم را در لیگ دسته اول فصل آینده هدایت کند.

نفت مسجدسلیمان که سال قبل در لیگ برتر حضور داشت و به دلیل نبود حمایت‌های مالی لازم به لیگ دسته اول سقوط کرد، همچنین فرزاد حافظی را به عنوان مربی و هوشنگ چراغی را به عنوان مربی دروازه بان های تیم خود برای فصل آینده معرفی کرده است.

سیاوش بختیاری زاده با تائید انتصاب خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: هدف من استفاده از بازیکنان بومی در این تیم است زیرا اعتقاد دارم بازیکنان بومی انگیزه بیشتری برای درخشش در تیم‌های این استان دارند.

وی افزود: از امروز تمرینات آماده‌سازی خود را در اهواز به مدت چهار روز شروع می‌کنیم تا بتوانیم به شناخت نسبی از تیم خود دست پیدا کنیم و همچنین مشخص کنیم که چه بازیکنانی ما را همراهی می‌کنند.

بختیاری زاده عنوان کرد: بعد از اردوی اهواز به مسجدسلیمان می‌رویم و در شهر خود هم چند روزی اردو می‌زنیم و بعد از آن یک اردوی خارج از استان را در برنامه خواهیم داشت تا پس از آن بتوانیم با قدرت و با بستن یک تیم خوب و با انگیزه، وارد رقابت‌های حساس لیگ دسته اول فصل آینده شویم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: برخی بازیکنان تیم که در لیگ برتر نیز حضور داشتند، از این جمع نفت مسجدسلیمان جدا شده‌اند که با شناسایی کمبودها برای جذب بازیکنان موردنظر خود وارد عمل می‌شویم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار