تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۹۵۰۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح ضربتی آماده سازی مسکن مهر امیدیه شروع شد
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز طرح ضربتی آماده سازی ورودی و معابر سایت 60هکتاری مسکن مهر امیدیه و اتمام ساخت همه واحدها تا پایان امسال در این شهر خبر داد.

منوچهر رحمانی روز دوشنبه با اشاره به بازدید خود از سایت مسکن مهر امیدیه اظهار کرد: در یک طرح ضربتی 45روزه ، آماده سازی معابر و ورودی مسکن مهر امیدیه با بکارگیری ماشین آلات اداره راه و شهرسازی و شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری انجام می شود.

وی افزود: از مجموع دو هزار و 400واحد مسکن مهر در این سایت تاکنون ساخت 700واحد به اتمام رسیده و مابقی واحدها تا پایان امسال ساخته خواهد شد.

رحمانی گفت: بیش از 15 دستگاه ماشین آلات سنگین اداره راه و شهرسازی اعم از لودر، بولدوزر، گریدر و کامیون در مسکن مهر مشغول به کار است و 12 دستگاه ماشین آلات سنگین دیگر نیز از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در این چارچوب فعالیت دارد.

وی پیش بینی کرد کار جدول گذاری، معبرسازی، روکش آسفالت و آماده سازی ورودی مسکن مهر امیدیه 30میلیارد ریال هزینه در برداشته باشد که این نیم مبلغی است که در صورت بکارگیری چند پیمانکار برای طرح باید پرداخت می شد.

رحمانی افزود: فعالیت به صورت شبانه روزی در قالب چند گروه برای نخاله برداری، بیس و ساب بیس، آسفالت و جدول گذاری انجام می شود که تا پایان شهریور کار آسفالت به اتمام برسد.
:
:
:
آخرین اخبار