تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۹۵۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با توجه به کمر درد شدید؛
به احتمال فراوان به بازی با شاهین نمی‌رسم
دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به کمردرد شدید به احتمال فراوان به بازی هفته بعد صنعت نفت در مقابل شاهین بوشهر نمی‌رسم.

حبیب دهقان در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: هنوز با مشکل کمر دردی که در روز مسابقه مقابل ملوان بندرانزلی برایم ایجاد شده مواجه بوده و در این ناحیه احساس درد می‌کنم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: با مشکل زیاد در روز مسابقه مقابل تراکتورسازی تبریز به میدان رفته و از شرایط لازم برای قرار گرفتن در ترکیب به دور هستم، با توجه به شرایطی که دارم بعید می‌دانم که به بازی مقابل شاهین بوشهر برسم.
دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از وضعیت فعلی خود گفت و افزود: جلسات فیزیوتراپی را آغاز کرده و امیدوار هستم خیلی زود در خدمت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قرار بگیرم.
وی در ادامه با تمجید از عملکرد مهرداد بشاگردی؛ دیگر دروازه‌بان  تیم فوتبال صنعت نفت در مقابل راه‌آهن گفت: پیش از بازی در مقابل بازیکنان علی دایی با بشاگردی صحبت کرده و به او روحیه دادم و به عقیده من این بازیکن در بازی قبلی نمایش خوبی را ارائه داد.
دهقان خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند من مهرداد بشاگردی و یا حبیب مانگشتی در ترکیب قرار بگیریم در حال حاضر نتیجه‌گیری تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هر موضوع دیگری مهم‌تر است.
وی در پایان تصریح کرد: امیدوار هستم که هر بازیکنی که در مقابل شاهین بوشهر در ترکیب اصلی قرار گرفت روز خوبی را پشت سر بگذارد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز شنبه بیست و سوم مهر ماه در چارچوب مسابقات لیگ برتر ایران میزبان شاهین بوشهر است.
:
:
:
آخرین اخبار