تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۹۵۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقبال از عید فطر در معابر شهری شادگان
شهردار شادگان از بسیج تمام امکانات مدیریت شهری در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در عید سعید فطر خبر داد.

حسن مزبانی‌پور امروز اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، نیروهای خدماتی شهرداری کار پاک‌سازی و نظافت معابر شهری را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی افزود: در همین راستا واحدهای خدماتی مدیریت شهری اقدام به پاکسازی معابر سطح شهر  این شهر از جمله لکه‌گیری معابر، جمع‌آوری نخاله‌ها، شست‌وشو و همچنین نظافت و تخلیه کانال‌های دفع آب‌های سطحی می‌کنند.

شهردار شادگان ادامه داد: نصب ده‌ها پلاکارد و پارچه‌نوشته با مضمون تبریک عید سعید فطر در مناطق مختلف شهر شادگان همچنین آذین‌بندی معابر این شهر جلوه خاصی به منظر شهری بخشیده می‌شود.

وی تصریح کرد: با پاک‌سازی و نظافت خیابان‌ها و چراغانی میادین، شهر شادگان برای استقبال از عید سعید فطر و گرامیداشت این عید بزرگ مسلمین آماده شده است.

شهردار شادگان همچنین عنوان کرد: با توجه به حضور مردم شادگان در آرامستان‌های «عنایتی» و «بوزی» این شهر در روز عید، شهرداری اقدام به شست‌وشوی معابر و خیابان‌های اطراف آرامستان‌ها و گلزارهای شادگان خواهد کرد.

مزبانی‌پور در پایان گفت: خیابان‌ها و معابر منتهی به محل اقامه نماز عید سعید فطر شادگان نیز توسط شهرداری شست‌وشو و نظافت می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار