تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۹۵۱۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سادات ابراهیمی خبر داد:
آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های راهسازی در شوشتر و گتوند
نماینده مردم شوشتر وگتوند در مجلس گفت: با هدف تسهیل و تسریع رفت و آمد و همچنین کاهش سوانح عملیات اجرایی تعدادی از پروژه های بسیار مهم و تاثیرگذار راهسازی در شهرستانهای گتوند و شوشتر با اعتباری حدود 200 میلیارد ریال تا اواخر مرداد ماه سال جاری آغاز می شود.

سیدمحمدسادات ابراهیمی از آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه های راهسازی در شهرستانهای شوشتر وگتوند خبر داد و گفت: عملیات اجرایی تعدادی از پروژه های بسیار مهم و تاثیرگذار حوزه راهسازی شهرستانهای شوشتر و گتوند با اعتبار 200 میلیارد ریال اواخر مرداد ماه سال جاری آغاز می شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری هایی که از طریق وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی خوزستان صورت گرفت  عملیات اجرایی این پروژه های بسیار مهم و تاثیرگذار در حوزه راهسازی شهرستانهای شوشتر و گتوند به زودی آغاز خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس تصریح کرد: روکش آسفالت محور عرب حسن به سمت شوشتر با اعتبار 120 میلیارد ریال و آسفالت جاده کناردز با اعتبار 25 میلیارد ریال از جمله پروژه هایی است که عملیات اجرایی آنها در شهرستان شوشتر  آغاز خواهد شد.

سادات ابراهیمی گفت: در شهرستان گتوند نیز پروژه چهاربانده کردن ورودی شهر گتوند با اعتبار  30 میلیارد  ریال و همچنین روشنایی ورودی شهر های گتوند و صالح شهر  به زودی آغاز می شوند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها  علاوه بر تسهیل و تسریع در رفت و آمد مردم  این شهرستانها آمار سوانح و حوادث جاده ای نیز کاهش یابد.
:
:
:
آخرین اخبار