تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۹۵۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبر داد:
اقامه نماز عید فطر شادگان در مقابل مسجد حضرت امیر
معاون فرماندار شادگان از اقامه نماز عید سعید فطر این شهرستان در مقابل مسجد حضرت امیر(ع) خبر داد.

نعمت‌الله آلبوغبیش در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم غیور این شهرستان در راهپیمایی روز قدس و شرکت در مراسم لیالی قدر، بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم جهت برگزاری پرشکوه نماز عید فطر تأکید کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم جهت هر چه بهتر برپایی مطلوب و باشکوه نماز عید سعید فطر در شهرستان صورت گرفته و امید است شاهد برگزاری نمازی پرشور در شهرستان باشیم.

معاون فرماندار شادگان اضافه کرد: با توجه به اهمیت اقامه نماز عید سعید فطر باید از تمام توان برای برگزاری این آیین معنوی بهره گرفت که امسال نیز باشکوه‌تر از سال‌‌های گذشته نماز جماعت عید در ساعت هفت و 30 دقیقه مقابل مسجد حضرت امیر(ع) واقع در مرکز شهر برگزار می‌شود.

آلبوغبیش با اشاره به اجرای طرح «بوسه بر پیشانی ماه خدا» که از سوی استاندار خوزستان پیشنهاد و به شهرستان‌ها ابلاغ شده است، گفت: در این شهرستان برنامه‌های بسیاری از جمله جلسات ترتیل و تفسیر قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و اجتماعی، طرح اکرام ایتام در فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی، برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم و ... اجرا شده و یا در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: بخشداران و دهیاران نیز در این راستا پیشگام شده و اکثر برنامه‌ها را در سطح روستاها به اجرا در آوردند.

معاون فرماندار شادگان در پایان بیان کرد: برای نخستین بار در شهرستان رصدخانه جهت رویت هلال ماه‌ در رمضان و شوال توسط اداره آموزش و پرورش در کانون حضرت امام خمینی(ره) مستقر شده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان ، عید فطر
:
:
:
آخرین اخبار