تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۹۵۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
175 هزارتن شکر در شرکت دعبل خزایی تصفیه می شود
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی گفت: امسال واحد تصفیه شکر این با ظرفیت کامل اسمی خود و با افزایش 23 درصدی 175 هزار تن شکر را تصفیه خواهد کرد.

به گزارش مهر، محمد امین روزبخش‌زاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی امسال به عنوان واحد نمونه صنعتی استان خوزستان معرفی شد، اظهار کرد: با تلاش همکاران این شرکت امسال سطح سبز نیشکر را نسبت به سال گذشته از 10 هزار و 300 هکتار به بالغ بر 10 هزار و 800 هکتار افزایش دادیم.
وی افزود: همچنین پیش بینی می کنیم امسال نسبت به سال گذشته بیش از 12 درصد افزایش سطح برداشت داشته باشیم که این امر منجر به تولید 75 هزار تن شکر خواهد شد که نسبت به تولید 57 هزار تنی شکر سال گذشته امسال 30 درصد افزایش تولید شکر خواهیم داشت.

روز بخش زاده تصریح کرد: محصول شکر سفید دعبل خزاعی یکی از با کیفیت ترین محصولات در بازار است و این شرکت موفق شده است به لحاظ کیفیت محصول، برند شاخصی را در بازار داخلی کسب کند.

وی عنوان کرد: این شرکت علاوه بر یک کارخانه 100 هزار تنی شکر خام دارای یک کارخانه 175 هزار تنی شکر سفید است که علاوه بر شکر خود می تواند شکر سایر واحدهای مجاور را نیز تصفیه کند.
 
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی گفت: امسال واحد تصفیه شکر دعبل خزاعی با ظرفیت کامل اسمی خود و با افزایش 23 درصدی175 هزار تن شکر را تصفیه خواهد کرد.

روزبخش زاده گفت: گاز سوز کردن کارخانه دعبل خزاعی نیز در دستور کار قرار گرفت که در راستای پیمان کیوتو منجر به کاهش گازهای گلخانه ای و کاهش قابل توجه در مصرف انرژی خواهد شد.

کشت و صنعت دعبل خزاعی یکی از واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در کیلومتر 25 جاده اهواز – آبادان در جنوب شرقی اهواز واقع شده این شرکت دارای یک کارخانه 100 هزار تنی شکر و یک واحد تصفیه شکر سفید به ظرفیت 175 هزار تن است.
:
:
:
آخرین اخبار