تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۹۵۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرعت صفر اینترنت خوزستان اینجاست؛ سردشت زیدون!
وقتی کندی سرعت اینترنت مردم را سردرگم می‌کند و کسی پاسخگو نیست، واقعا به این حقیقت می‌توان دست پیدا کرد که سرعت صفر اینترنت خوزستان در شهر «سردشت زیدون» است.

شهروندان سردشت زیدون که دارای خطوط اینترنت ADSL هستند از ادامه داشتن کندی اینترنت در روزها و ماه‌های اخیر ابراز نارضایتی کردند.

باز هم حکایتی تکراری که هر هفته و هر روز دامنگیر مشترکین اینترنت ADSL سردشت زیدون می‌شود و همچنان ادامه دارد.

کندی متداول و بدون اصلاح اینترنت شهر سردشت زیدون علاوه بر مشکل انتقال داده مشترکان؛ صبر را از آنها ربوده و در روزها و ماه‌های گذشته جز هدر رفت هزینه‌هایشان چیزی دیگر عایدشان نشده است.

گروهی از شهروندان سردشت زیدون با اعلام نارضایتی خود از وضعیت اینترنت این شهر از مسئولان اداره مخابرات استان خوزستان ملتمسانه خواستار رفع مشکلات اینترنت شده‌اند.

این چندمین بار است که اینترنت در شهر سردشت زیدون زندگی روزمره را برای مشترکین و بعضی از ادارات و نهاد ها مختل کرده و گلایه‌های مردمی این شهروندان از به هدر رفتن حجم و هزینه‌های خود در قبال اینترنت را به دنبال داشته، ولی متاسفانه هیچ تاثیری در روند بهبود این وضعیت نشده است.

پیگیری‌های مخابرات جهت رفع مشکل اساسی این معضل فقط برای مدتی به حالت کوتاه‌مدت به‌عنوان داروی مسکن بوده است.

با توجه به پیگیری‌های مسئولان مخابرات شهرستان بهبهان و استان خوزستان مشکل اینترنت زیدون به صورت اساسی حل نشده است.

ارائه خدمات و راه‌اندازی اینترنت روستایی در بخش‌های مختلف زیدون یکی دیگر از دغدغه‌های روستائیان بوده است که نیاز دارد مسئولان نسبت به این مهم پیگیر شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار