تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۹۵۲۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار مرکزی رامهرمز:
اعتبارات دهیاری‌ها شهرستان رامهرمز افزایش یاید
بخشدار مرکزی رامهرمز خواستار افزایش اعتبارات دهیاری‌های این شهرستان در سال جاری شد.

یوسف بروسان امروز اظهار کرد: با توجه به داشتن 102 روستا و 20 هزار نفر جمعیت روستایی در این شهرستان، می‌طلبد که اعتبارات بهتر و بیشتری را به دهیاری‌ها و بخش‌های این شهرستان اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: طی سه سال گذشته آب شرب روستاهای حومه غربی به علت شکستگی‌های مکرر و پوسیدگی قطع شده که نیازمند به تامین اعتبارات است.

بخشدار مرکزی رامهرمز تصریح کرد: 60 درصد طرح‌های بهسازی در روستاها ناقص اجرا شده که امیدواریم با تخصیص اعتبار جدید در سال جاری، به‌ ویژه در بخش مرکزی، این مشکلات برطرف شود.

وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت در تمام بخش‌ها و وجود برخی اختلاف‌ها و سرقت‌ها می‌طلبد در حومه شرقی به مرکزیت روستای باصدی، پاسگاه انتظامی ایجاد شود تا 35 روستا را زیرپوشش خود قرار دهد.

بروسان بیان کرد: پس از هشت سال بلاتکلیفی، چهار روستای بزرگ شهرستان با 8 هزار نفر جمعیت از سرگردانی درآمدند و می‌طلبد در زمینه طرح‌های بهسازی و عمرانی اعتبارات ویژه‌ای برای این چهار روستا در نظر گرفته شود.

بخشدار مرکزی رامهرمز در پایان گفت: مشکل گازرسانی به روستای تل برمی با توجه به بافت تاریخی آن، می‌طلبد نسبت به رفع مشکل مردم این روستا با شیوه و ابتکاری خاص مسائل آنجا پیگیری و رفع مشکل شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار